بهمن عسکری سوادجان مدیر کل میراث فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری ؛ در خصوص ویژه‌برنامه نوروز استان چهار محال و بختیاری گفت: ما جلسات متعددی با حضور استاندار داشتیم. آخرین جلسه دیروز برگزار شد و برنامه‌های استان چهارمحال و بختیاری تثبیت شد.
 
وی افزود: این برنامه‌ها شامل 25 اسفند ماه  برنامه مانور مشترک آمادگی دستگاه‌های اجرایی مانند هلال احمر، بهداشت و ... به صورت نمادین، 27 اسفند ماه مراسم افتتاحیه صنایع دستی در ورودی‌ شهر شهرکرد، تجدید پیمان با شهدای استان در اولین روز فروردین، مستقر کردن اکیپ‌های امداد و نجات، افزایش ساعت موزه‌ها، اجرای موسیقی سنتی، نمایش و پذیرایی سنتی در مکان‌های تاریخی، برپایی سیاه چادرها، سامانه‌ آنلاین شکایت و رسیدگی به آن در کل ایام، ارائه دفترچه‌ای به مسافران که در آن شماره تماس‌های اضطراری و آشنایی با اماکن استان درج شده و در آخر استقبال از اولین گردشگران در ورودی شهرها با حضور مسئولان محترم است.
 
وی در ادامه در خصوص وضعیت اسکان مسافرین گفت: نسبت به سال گذشته تعداد مجوزهایی که در حوزه خانه استیجاری که در نزدیکی اماکن تاریخی قرار دارند و تعداد تخت‌های مکان‌‌های اقامتی را افزایش دادیم.
 
وی در خصوص افتتاح اماکن تاریخی استان گفت: تمامی افتتاحیه‌های خود را یا در 22 بهمن ماه یا روزهای دیگر انجام دادیم و برای نوروز 95 افتتاحیه‌ای نداریم.