بهرام بهرامیان کارگردان سینما و تلویزیون؛ در خصوص آخرین وضعیت اکران فیلم «پریناز» گفت: ماجراهای اکران «پریناز» همچنان ادامه دارد. متاسفانه مافیای اکران دامن این فیلم را گرفته است و هنوز موفق به نمایش این فیلم نشدیم.
 
کارگردان «آل» با اشاره به اینکه «پریناز» مشکل ممیزی ندارد، عنوان کرد: «پریناز» فیلم هنر و تجربه نیست و قرار هم نیست در این گروه اکران شود. یک مصاحبه و یک شایعاتی برای اکران این فیلم در گروه هنر و تجربه وجود داشت که بر اساس آن عده‌ای تصور کردند، «پریناز» در این گروه اکران می‌شود.
 
وی تصریح کرد: پخش‌کننده‌ها بدون اینکه فیلم را دیده باشند، در میان خودشان تصمیماتی برای اکران «پریناز» در گروه هنر و تجربه گرفتند. ولی این خواسته من یا تصمیم تهیه‌کننده نبوده است که البته این ماجرا هم حل شد.
 
وی افزود: با توجه به بازیگرها و قصه «پریناز» به نظر می‌آید دیدن این فیلم در سینماها برای مردم جذاب باشد؛ اما پخش در دست ما نیست و پخش‌کننده هم با این وضعیتی که سینما مسئله پخش دارد و این همه فیلم پشت خط پخش ماندند، باید بتواند شرایطی فراهم کند تا «پریناز» در خط اکران قرار گیرد.
 
گفتنی است؛ «پریناز» پیش از این قرار بود در سال 90 در سی‌امین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید که به دلیل مشکلات ممیزی از حضور در این رویداد جا ماند.