به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،مجید حسینی مدیر عامل نشر شهر مجموعه فرهنگی باغ کتاب در خصوص میزان پیشرفت پروژه شهر آفتاب گفت: این پروژه یک برنامه زمان‌بندی دارد و مراحل پیشرفت آن طبق این برنامه جلو می‌رود.

 
وی افزود: ستاد بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران می‌توانند از روز 25 اسفند ماه سال جاری در شهر آفتاب مستقر شوند. کار نصب چادرهای موقت این نمایشگاه هم که از ترکیه وارد شده‌اند، از روز جمعه مصادف با چهاردهم همین ماه آغاز شده است.
 
مدیر عامل نشر شهر اظهار داشت: امکانات حمل و نقل شهر آفتاب از جمله ایستگاه‌های اتوبوس، ایستگاه‌های تاکسی و مترو به ترتیب از روز 5 فروردین ماه به برگزارکنندگان نمایشگاه کتاب تهران تحویل داده می‌شوند.
 
فاز اول باغ کتاب در بهار افتتاح می‌شود 
 
حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به میزان پیشرفت پروژه باغ کتاب اشاره کرد و گفت: باغ کتاب هم در وضعیت 92 درصدی تکمیل پروژه است و دو شرکت توسعه فضاهای فرهنگی کشور و موسسه نشر شهر امیدوار هستند که با همکاری همدیگر بلوک A یا فاز اول این پروژه فرهنگی را در بهار سال 1395 افتتاح کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: شرکت توسعه فضاهای فرهنگی کشور که کار ساخت پروژه باغ کتاب را بر عهده گرفته تا مرداد ماه سال آینده، همه ساخت این پروژه را تکمیل می‌کند.