به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،ابراهیم ابراهیمیان کارگردان و تهیه‌کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت فیلم «عادت نمی‌کنیم» ؛ گفت: الان در شرف دریافت پروانه نمایش و رایزنی برای عقد قرارداد جهت پخش داخلی هستیم.

وی در مورد کوتاه‌کردن مدت زمان این فیلم بیان کرد: زمان مفید فیلم 86 دقیقه است و تصمیمی برای کوتاه کردن آن نداریم و در کل فکر می‌کنم کم کردن زمان این فیلم غلط است و به کار لطمه می‌زند.

این کارگردان همچنین درباره آخرین وضعیت فیلم «عروس و مرده» که تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد اظهار داشت: «عروس و مرده» مراحل پایانی فنی خود را پشت سر می‌گذارد و تا یک هفته آینده آماده نمایش می‌شود و از آن جایی که رویکرد اصلی ما نمایش در خارج از ایران است، همزمان در حال رایزنی با نمایش خارجی نیز هستیم البته فیلم را در بخش هنر و تجربه نیز اکران خواهیم کرد.

گفتنی است؛ فیلم «عروس و مرده» اولین تجربه بلند سینمایی نیکو ترخانی است که تهیه‌کنندگی آن را ابراهیم ابراهیمیان انجام می‌دهد و بازیگرانی چون آتنا حبیبی، سهراب مرادی حقیقی، کیان کیانی، آرزو رزاران، نگین مقدر دوست، مریم سعیدی و بهرام رامه در آن نقش آفرینی می‌کنند.

«عروس و مرده» روایتی سورئال از سفری درونی است.