به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،جواد قارایی کارگردان و تهیه‌کننده مستند «ایرانگرد 3» در خصوص مراحل پیشرفت کار خود گفت: تا کنون تصویربرداری سه قسمت از مستند «ایرانگرد 3» به طور کامل به اتمام رسیده است.

 
وی ادامه داد: قصد داریم برای تصویربرداری قسمت چهارم به استان سیستان و بلوچستان سفر کنیم. بعد از این استان به ایلام خواهیم رفت و در واقع تصویربرداری قسمت پنجم در استان ایلام است.
 
قارایی خاطرنشان کرد: در برنامه کاری ما قرار بر این بود تا امسال به چهارمحال و بختیاری نیز سفر کنیم؛ اما بارش برف امسال در حد انتظار ما نبود. به همین دلیل با توجه به اینکه ما به میزان برف بیشتری نیاز داشتیم این مرحله از کار را به سال آینده موکول کردیم. امیدوارم که بتوانیم در سال آینده این قسمت را با موفقیت پشت سر بگذاریم.
 
وی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر پیشنهاد برای شروع کارهای دیگر را داشته‌ام. اما من عقیده دارم تا زمانی که یک کار را به اتمام نرسانده‌ام به سراغ پروژه‌ دیگری نروم. بنابراین تا زمانی که «ایرانگردی 3» را به پایان نرسانم، کار دیگری را شروع نمی‌کنم. البته وقت این کار را هم ندارم زیرا در حال حاضر تمام فرصت خود را صرف «ایرانگرد 3» می‌کنم.