به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،متین ستوده بازیگر؛ در خصوص حضور خود در  سریال «غیرعلنی» گفت: من کاراکتر ریحانه را در سریال «غیرعلنی» بازی می‌کنم. او دختر فرماندار شهرستانی است که در آن زندگی می‌کنند و قصد دارد با خواستگار خود ازدواج کند. اما پدرش موقعیت شغلی خواستگار را مناسب نمی‌داند و برای او شرط می‌گذارد تا موقعیتش بهتر شود. 

وی درباره فضای داستانی این سریال مناسبتی نیز توضیح داد: قصه سریال «غیرعلنی» بیشتر به حواشی انتخابات می‌پردازد و موضوع اصلی دیگری دارد که ماجرایی عاشقانه است. رضا پورکریمی با بازی برزو ارجمند برای جلب نظر مثبت خانواده دختر دلخواه خود تلاش می‌کند تا به انتخابات راه پیدا کند و از این نظر دو داستان اصلی کنار یکدیگر روایت می‌شوند. 

بازیگر سریال «میکاییل» در پاسخ به این که آیا ساخت سریال‌های مناسبتی می‌تواند به هر مناسبتی بسط یابد و همچنان مخاطبانی را جذب کند، بیان کرد: علت اصلی حضور من در این سریال این بود که دلم می‌خواست خودم را در نقشی نسبتا طنز محک بزنم و از زاویه مناسبتی و انتخاباتی بودن به «غیرعلنی» نگاه نکردم.  

متین ستوده بازیگر نقش ریحانه درباره میزان نزدیک‌شدن نقش خود به واقعیت‌های حرفه خبر عنوان کرد: من دو ماه در طول تولید این کار حالم خوب بود و از این همکاری لذت بردم. همچنین با راهنمایی‌های آقای خوشبخت توانستم به نقش خبرنگار نزدیک شوم. هرچند زمان ما در تولید کوتاه بود و اولین لوکیشن نیز دفتر نشریه بود. 
 
وی با اشاره به آماده بودن فیلمنامه سریال در ابتدای کار ادامه داد: کار با فیلمنامه کامل دست بازیگر را باز می‌گذارد که نقش را بپذیرد و به خوبی همه زوایای شخصیت را دربیاورد. 
 
بازیگر سریال «یادآوری» درباره همکاری با بازیگران و عوامل «غیرعلنی» افزود: همکاری با عوامل و بازیگران این سریال برای من افتخار است. همبازی‌های خوبی دارم که از آن‌ها در جریان کار می‌آموزم. عوامل پشت صحنه از کارگردان و مدیر تصویربرداری گرفته تا بقیه گروهی بسیار خوب و توانمند و حرفه‌ای را تشکیل می‌دهند. 
  
ستوده در پاسخ به این سوال که کدامیک از سریال‌های مینی سریال یا طولانی مدت در استقبال مردم موفق‌تر عمل می کنند، عنوان کرد: به نظرم ما چندان تجربه ساخت سریال ‌های خیلی طولانی را نداریم. «کیمیا» بلندترین سریال سیماست و نظیر آن را پیش از این کم دیده‌ایم. اما اگر بخواهم درباره همین سریال در حال تولید «غیرعلنی» صحبت کنم، باید بگویم که این سریال مخاطبان زیادی جذب کرده است. قصه‌ای پرکشش و دنبال کردنی دارد و بیش از 11 قسمت ماجرا در آن روایت می‌شود و خرده داستان و ماجراهای فرعی‌اش زیاد است.