به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،کنی اومری وست یک رپر و تهیه‌کننده موسیقی آمریکایی است که هم اکنون مبلغ 53 میلیون دلار بدهی بالا آورده است و از مدیر عامل فیس بوک، زاکربرگ، خواست که برای کارهای او یک میلیارد دلار سرمایه گذاری کند.

 
وست در توئیتر از فالوورهای خود درخواست کرد که از زاکربرگ بخواهند او را حمایت کند. این رپر آمریکایی در توئیترش نوشت:" ای مردم دنیا، لطفا عضو هر شبکه اجتماعی که هستید، توئیتر، فیس بوک، اینستاگرام، فیس تایم، از زاکر برگ بخواهید که مرا حمایت کند."این هنرمند مشهور آمریکایی دست به دامن مدیرعامل شرکت الفبت هم شد و از لری پیج درخواست حمایت مالی کرد.
 
هنرمند مشهور آمریکایی دست به دامن مدیرعامل فیس بوک شد!
 
وست می گوید که در حال حاضر مبلغ 53 میلیون دلار بدهی دارد و مردم برای حمایت از هنرمندان واقعی پول نمی دهند ولی از طرفی می روند و برای مردم آفریقا مدرسه می سازند.
 
با وجود درخواست های این هنرمند و برخی از کاربران برای کمک به وست این دو غول تکنولوژی، زاکربرگ و لری پیج، به این پیام ها اعتنایی نکردند. هنرمندی که در سال ۲۰۰۸ سایت  About.com نام کنی وست را به عنوان هشتمین خوانندهٔ هیپ هاپ از بین پنجاه نفر تعیین کرد. او با ۲۱ جایزه گرمی جزو پر افتخارترین هنرمندان دارنده این جوایز به شمار می‌رود.
 
وی در آخرین توئیت خود ناامیدانه نوشت: " آلبوم من هیچ وقت، هیچ وقت و هیچ وقت به سرویس استریم اپل راه نخواهد یافت."
 
هنرمند مشهور آمریکایی دست به دامن مدیرعامل فیس بوک شد!