به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.


اینستاگرام منتسب به دفتر حفظ و نشر آیت الله خامنه ای با انتشار عکسی از  شهید مغنیه در کنار رهبری نوشت:

" به مناسبت سالروز شهادت شهید عماد مغنیه

حضرت آیت الله خامنه‌ای: همین شهدای برجسته‌ی دنیای اسلام، همین شهید عزیزی که به وسیله‌ی صهیونیستها به شهادت رسید، اینها افتخار میکردند که بچه‌های امامند؛ خودشان را فرزند امام میدانستند. این شهید حاج عماد خودش را فرزند امام میدانست."
 
اینستاگرام

 


اینستاگرام منتسب به رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار عکسی در اینستاگرام نوشت:

" دکتر لاریجانی در دیدار با مدیران مطبوعات و رسانه‌های استان قم: مستقل وارد انتخابات شده‌ام ولی به آن معنا نیست که اصولگرا نباشم/ برای حضور مستقل دلایلی دارم."
 
اینستاگرام

حمید بعیدی نژاد با انتشار عکسی از حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن نوشت: 

" روز پنجشنبه و جمعه در سالگرد انقلاب اسلامی به دعوت مقامات شهر و برای گفتگو با مردم شهر زیبای رامسر به آن شهر سفر داشتم. در این سفر موقعیت خیلی خوبی پیش آمد که در چند جلسه عمومی و اداری با مردم و مقامات عالیرتبه شهر و کار آفرینان در خصوص برجام و بویژه فرصتهای پسابرجام صحبت و گفتگو داشته باشیم. شکی نیست که شهر رامسر پتانسیل بسیار زیادی در توسعه صنعت گردشگری دارد و حتی استفاده از برخی از این فرصتها نیز میتواند بر توسعه اقتصادی شهر و رشد اشتغال بسیار تاثیرگذار باشد. 

خوشبختانه تفکرات نو و دیدگاههای عمیق امام جمعه شهر حجت الاسلام مرتضوی، مدیریت مدبرانه و دلسوزانه فرماندار محترم شهر جناب آقای مهندس سروری و هماهنگی دیگر مقامات شهری و نظامی و انتظامی چنان همدلی و یکرنگی در شهر بوجود آورده است که همه چیز را آماده چنین حرکت بزرگ اقتصادی با بهره گیری از ابتکار عمل کار آفرین های خلاق شهر نموده است. بین المللی شدن فرودگاه رامسر و توسعه گردشگری دریایی خیلی سریع میتواند شهر را آماده ی این حرکت مهم در صنعت گردشگری نماید. از محبتهای مردم میهمان نواز و مسئولین محترم شهر رامسر بسیار سپاسگذارم."
 
اینستاگرام

حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام از تلاش های پزشکان مناطق محروم برای درمان کودکانی که مشکلات خاص دارند، تقدیر کرد.
وی نوشت:

" عزم های جزم و روح های بلنددر میان انبوه خبرها، تصاویری از همت والای همکارانی متعهد، توجهم را جلب کرد. گروهی از پزشکان و تیم درمانی، فارغ از هیاهوهایی که اغلب رنگ و بوی سیاسی کاری و سیاست بازی دارند، داوطلبانه به یکی از محروم ترین نقاط استان سیستان و بلوچستان رفته و کودکانی دارای مشکلات خاص نظیر شکاف کام و ... را درمان کرده اند.

تصاویر، نشان دهنده عزم‌هایی جزم، روح‌هایی بلند و نمادهایی بی بدیل از تعهد و خیرخواهی است. انسان‌هایی از جنس فداکاری که دانش و تجربه خویش را خالصانه تقدیم کودکانی کرده بودند که دوری از مرکز و شهرهای بزرگ، آنها را از بسیاری امکانات، محروم کرده است.

این منطقه و آن تصاویر هنوز در ذهنم زنده اند؛ اگر چه زندگی سخت مردم زاغه نشین کمتر قابل وصف است. پس از سفرم به آن دیار، تلاش‌های فراوانی صورت گرفت تا آن‌چه در توان داریم برای زدودن محرومیت از چهره سلامت آن منطقه به‌کار گیریم. 

بر کسی پوشیده نیست که این مهم بدون مشارکت خیران و کادر درمانی متخصص و دلسوز میسر نیست؛ همان‌ها که فارغ از بخشنامه و دستور، عزم شان را جزم می کنند و هر آن چه در توان دارند، برای التیام دردی از جان دردمندان به کار می‌گیرند.بر خود فرض می دانم همت والای جناب آقای دکتر کلانتر هرمزی عزیز و همه پزشکان دلسوز و نیکوکار که ایشان را در این کارخیر ـ درمان کودکان ـ همراهی کردند، ارج نهم.

بارها گفته‌ام و باز هم تاکید می کنم، جامعه پزشکی، پرشمار از زنان و مردانی است که جز به سلامت هموطنان نمی اندیشند و علیرغم همه مشکلات، همچنان بر عهد خود با خدا و مردم استوارند.برای همه همکاران دلسوز و نیکوکاری که دست در دست هم، لبخند سلامت و شادی را بر لبان مردم این سرزمین کهن می نشانند، سلامتی و توفیق روز افزون آرزو می کنم."
 
اینستاگرام

سحر قریشی عکسی یادگاری از آخرین روز کاری خود نوشت: " آخرین روز کاریم در فیلم سینمایى کارگر ساده نیازمندیم."
 
اینستاگرام

رضا گلزار که این روزها در حال بازی در بالیوود است، عکسی دسته جمعی را منتشر کرد و نوشت: " صبح بخیر."
 
اینستاگرام

داریوش فرضیایی با انتشار عکسی در اینستاگرام خود درباره بیماری امیرمحمد گله کرد و نوشت: " بفرما اینم از امیرمحمد،دقیقه نود آقا حالش بد شد فکرش رو بکنید خانم دکتر و بچه های امداد اومدن به کمک آقا."
 
اینستاگرام

ترلان پروانه در فیلم جدید خود دوست های جدید را پیدا کرده است که سلفی های خود را منتشر می کند.

وی نوشت: " منو لوسى و مارى به طبیعت عشق بورزیم."
 
بیماری امیر محمد/ شوق بهاره رهنما برای لباس محلی/گلزار در جمع بالیوودی ها/ دوچرخه مرجانه گلچین
 

بهاره رهنما با انتشار عکسی در اینستاگرام خود نوشت: "زاهدان با مردم خوب و خونگرم و هنرمند سیستان و بلوچستان، افتخار میکنم که به دعوت صدا و سیمای این مرکز کنارشون هستم، برنامه زنده هامون تا مکران، قراره بعد از ظهر لباس بلوچی بپوشم و کلی ذوق دارم."
 
بیماری امیر محمد/ شوق بهاره رهنما برای لباس محلی/گلزار در جمع بالیوودی ها/ دوچرخه مرجانه گلچین

بیژن بنفشه خواه سلفی خود با جواد رضویان و مهران غفوریان را منتشر کرد و نوشت: " برنامه سه شو."
 
اینستاگرام

مرجانه گلچین سلفی خود در کنار دوچرخه اش را منتشر کرد و نوشتت: " ای کاش به جای ماشین از دوچرخه بیشتر استفاده میکردیم."
 
اینستاگرام

اشکان خطیبی که از هنرمندان پرکار در فضای مجازی است با انتشار پستی در اینستاگرام خود از مردم خواست تا به کودکان لب شکری کمک کنند.

وی نوشت:

" من یک لب شکری هستم. برای بهتر زندگی کردن به حمایت شما نیاز دارم! بچه های شکاف لب و کام خیلی بچه های باهوشی هستن ولی متاسفانه به خاطر نگاه اشتباهی که خیلی از ادمها دارن گوشه گیرن...

شکاف لب و کام یک ناهنجاریه که خیلی ساده درمان میشه ولی در جامعه از این ناهنجاری مثل یک کابوس وحشتناک یاد میشه...

ما از شما خواهش داریم در این فرهنگ سازی به ما کمک کنید...هیچ انجمنی نیست که این بچه ها رو حمایت روحی و مالی کنه...عملهای این ناهنجاری متاسفانه ارزان نیست و دکترای خوب که در این زمینه تخصص داشته باشن برای خیلی از بچه ها شناخته شده نیست...

بچه های شکاف لب و کام به توجه نیاز دارن ولی نه توجهی که از سر ترحم باشه

.خدا خیرتون بده با تشکر از توجهی ک خواهید فرمود. 

*درد دل یک لب شکرى با شما."
 
اینستاگرام

عبدالله اسکندری گریمور سینما و تلویزیون عکسی از کار جدید خود منتشر کرد و نوشت: " رضا داودنژاد عزیز که بعداز مدتها امروز میره جلوى دوربین فیلم فرارى کارى از پدرش، آرزوى سلامت براش دارم."
 
اینستاگرام

مهدی طارمی عکسی در کنار هم تیمی هایش را منتشر کرد و نوشت: "سلام داداش داریم میایم پیشت ایشالا اخر سال با جام میایم کپور چال."
 
اینستاگرام

سردار آزمون عکسی در کنار یکی از طرفدارانش را منتشر کرد و نوشت: مرسی از حمایت تک تکتون، دوستتون دارم."
 
اینستاگرام
انتهای پیام/