به گزارش پارس به نقل از آخرین خبر، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا در اقدامی جالب که به نظر می‌رسد ضرورتی نداشت در مراسم انتخاب بهترین‌های سال جهان حضور داشته باشد تصمیم گرفت عازم مجارستان محل برگزاری این مراسم شود.

در روزهایی که وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک داد بی‌پولی‌شان سر به فلک کشیده است معلوم نیست با چه توجیهی، شورای برون مرزی، مجوز چنین سفری را صادر کرده است.
آن طور که مشخص است به طور معمول افرادی در چنین مراسم هایی شرکت می‌کنند که حداقل یک عنوانی به دست آورده باشند و برای دریافت جوایز راهی مراسم بهترین های جهان می شوند. و یا حداقل یک کرسی بین المللی دلیل این حضور باشد. نه این که شنای ایران از هر دو دلیل بی بهره است و حالا حالاها کار دارد تا به این عنوان های رویایی دست یابد.

ای کاش وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی المپیک گزارشی از حضور آقای رئیس دریافت کنند و از رئیس فدراسیون شنا سئوال کنند دستاورد این سفر چه بوده است؟

باید جامعه شنا از این ابهام خارج شود، در طول دو روز برگزاری این مراسم، جناب رضوانی چه دستاوردی را با خود از مجارستان به همراه آورده است.
 
ذوق‌زدگی آقای رئیس از عکس یادگاری با کاپیتان تیم صربستان
آن‌چه از عکس در ذهن‌ها متبادر می شود این سئوال است که دلیل عکس گرفتن جناب رئیس با کاپیتان تیم ملی صربستان چه دستاوردی را برای شنای ایران دارد؟

و ده ها سئوال دیگر که پاسخش معلوم نیست در اختیار چه کسی است، رئیس فدراسیون شنا، وزارت ورزش و یا کمیته ملی المپیک؟!