به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شهرام لاسمی در خصوص فعالیت جدید خود گفت: بعد از حدود چهار سال که در تلویزیون فعالیتی نداشتم، به تازگی در شهر رامسر یک سریال برای نمایش خانگی کار می‌کنم.

وی ادامه داد: اسم فعلی این ویدئو کلیپ «ماجراهای قلقلی» است که احتمال دارد، نام آن تغییر کند. این ویدئو کلیپ شامل موسیقی و تصاویر است که به موضوعاتی که کودکان امروز به آن نیاز دارند، مثل محیط زیست، کمک به پدر و مادر، دوستی، همیاری و... می‌پردازد.
 
بازگشت دوباره «قلقلی» به عرصه تصویر/ قلقلی با پدر و مادرش به سریال خانگی می‌آید
 
وی عنوان کرد: طرح این سریال خانگی را خودم دادم و همان کاراکتر «قلقلی» را در آن ادامه می‌دهم؛ اما تفاوت در این است که شعرهای این سریال را خودم خواندم.
 
وی ادامه داد: در این پروژه برای اولین بار پدر و مادر «قلقلی» معرفی می‌شوند که بازیگر هر دوی آن‌ها خودم هستم و نمایش بدون کلام را مشاهده خواهیم کرد.
 
بازگشت دوباره «قلقلی» به عرصه تصویر/ قلقلی با پدر و مادرش به سریال خانگی می‌آید
 
وی درباره دلیل حضور در این سریال تصریح کرد: بچه‌های امروز کمتر با شخصیت «قلقلی» آشنا هستند و با پرداختن به این موضوعات که امروزه کودکان به آن نیاز دارند، می‌توانیم آموزش‌های خوبی برای آنها داشته باشیم و با این سریال می‌توانم برای بچه‌های فعلی انجام وظیفه کنم و بتوانیم باهم ارتباط برقرار کنیم.
 
وی در خصوص مراحل تولید این سریال گفت: حدود 90 درصد مراحل تولید در رامسر تمام شده است و قرار است ده درصد باقی مانده را در ترافیک و خیابان‌های تهران ادامه دهیم و با اتمام موسیقی و صدا، سریال ماجراهای قلقلی برای توزیع تا قبل از ایام عید آماده می‌شود.
 
بازگشت دوباره «قلقلی» به عرصه تصویر/ قلقلی با پدر و مادرش به سریال خانگی می‌آید
 
لاسمی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده این سریال پریسا مصطفوی است که در رامسر با هم در فروشگاه اسباب‌بازی همکاری می‌کنیم. او با توجه به اینکه متوجه شد، من علاقه‌مند به ساخت این طرح هستم سرمایه‌گذاری بر این پروژه را قبول کرد.
 
گفتنی است؛ از دیگر عوامل این سریال خانگی می‌توان به فرید نوایی کارگردان، تصویربردار: مهدی آزادی، گریم: آتوسا پازوکی، آزاده جاه‌دوست: طراح صحنه و لباس، مجری طرح: مهرداد آسمانی و فرزاد تلألو مدیر تولید اشاره کرد.
 
بازیگران مهمان این سریال آرزو دعایی، سارینا رباطیان، دانیال آشوری و فرزاد ایمانی هستند.