به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اسکرین کراش اعلام کرد:«پاندا کونگ‌فوکار 3» اکران خود را از این هفته آغاز کرد و با فروشی معادل 41 میلیون دلار در صدر جدول فروش قرار گرفت فروشی که نمی‌توان از آن به عنوان کسب موفقیت نام برد. 

«پاندا کونگ‌فوکار 1» که در سال 2008 میلادی به روی پرده رفت توانسته بود حدود 60 میلیون دلار فروش را در هفته نخست اکران تجربه کند. همچنین «پاندا کونگ‌فوکار 2» محصول سال 2011 میلادی نیز فروشی حدود 47 دلار در هفته اول داشت. بنابراین با وجود قرار گرفتن در رتبه اول فروش این هفته سینماهای آمریکا «پاندا کونگ‌فوکار 3» نتوانست به اندازه نسخه‌های پشین خود تماشاگران را به سینماها بکشاند. 
 
البته «پاندا کونگ‌فوکار 2» با فروش بیشتر در سطح جهان به ویژه چین توانست از نسخه اول این فیلم عبور کند و برخی کارشناسان معتقدند با اکران «پاندا کونگ‌فوکار 3» در سینماهای چین، میزان فروش آن دستخوش تغییراتی خواهد شد. «از گور برخاسته» و «جنگ ستارگان» در رتبه‌های دوم و سوم جدول فروش این هفته قرار داشتند. 
 
همچنین «از گور برخاسته» با بازی لئوناردو دی‌کاپریو در مجموع به حدود 139 میلیون دلار فروش در آمریکا رسید. «جنگ ستارگان: نیرو بیدار می‌شود» نیز با 10 میلیون دلار فروش در این هفته به مجموع 896 میلیون دلار در ایالات متحده و 1.983 میلیارد دلار در سطح جهان دست یافت که با وجود گذشت دو ماه از اکران آن موفقیتی چشمگیر محسوب می‌شود.