به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: قائدتا تلویزیون مناسبت‌های مهم ملی، مذهبی و انقلابی را پاس می‌دارد و برنامه‌های مختص به آن را هم دارد. باتوجه به اولین مناسبت که دهه فجر است مجموعه‌های متنوع نمایشی و مستند که پخش برخی از آنها اغاز شده روی آنتن خواهد رفت. 

وی افزود: آنچه که خیلی متنوع است ارائه مجدد حماسه مردم و مبارزات آنها در سال ۱۳۵۷ است که بازسازی شده است. این تصاویر با کیفیت HD است. در واقع کار فنی بسیار خوبی روی آنها صورت گرفته و به نوعی خاطره بازی مجددی نیز محسوب می شود.

پورحسین تصریح کرد: میزگردها کارهای ترکیبی و جشن‌ها از دهم و یازدهم بهمن پخش خواهد شد. برخی از مستندهایی که مربوط به پیروزی انقلاب و وقایع بهمن است از بعضی شبکه‌ها مانند یک و سه شروع شده است.

وی ادامه داد: مناسبت بعدی انتخابات است که ما برای برگزاری هرچه پرشورتر آن کوشش می‌کنیم. این انتخابات نیز مانند سالهای قبل حماسی و پر شور برگزار خواهد شد. قائدتا رسانه در حضور مردم در این مراسم نقش مهمی داشته است. بطور کل تصور می‌کنم برنامه‌ها نسبت به دوره‌های انتخاباتی قبل متنوع‌تر و هنرمندانه‌تر خواهد بود. 

قائم مقام معاونت سیما در مورد برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام نوروز گفت: فکر می‌کنم امسال کارهای طنزگونه بیشتری خواهیم داشت. از جمله برنامه‌های نوروزی میتوان به ویژه برنامه‌ها، چندین مسابقه، کارهای جدید کودک و نوجوان و مستندهای ایرانگردی اشاره کرد. در مجموع سبد کارهای نوروزی تلویزیون پربار خواهد بود.