به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ «بارکد» جدیدترین اثر بلند سینمایی مصطفی کیایی است که مانند برخی از فیلم‌ها در حال انجام کارهای فنی پایانی برای آماده‌سازی نسخه DCP و ارائه آن به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر است.

از ظاهر عکس‌های منتشر شده و بازیگران حاضر در آن می‌توان فهمید، مخاطب با فیلمی جوان‌پسند، فضایی متفاوت و لوکیشن‌های خاص و ... روبرو است؛ اما در اصل باید صبر کرد و دید در پایان جشنواره فیلم فجر چه اتفاقی برای این فیلم و دیگر فیلم‌های حاضر خواهد افتاد و تا چه حد می‌تواند نظر مخاطبان، اهالی رسانه و منتقدان را به سمت خود جلب کند.
 
«بارکد» این روزها کارهای پایانی موسیقی و اصلاح رنگ خود را پشت سر می‌گذارد و احتمالا تا چند روز آینده نسخه DCP آن آماده می‌شود.
 
گفتنی است؛ «بارکد» پنجمین فیلم مصطفی کیایی در مقام کارگردانی است که تهیه‌کنندگی آن را نیز خود کیایی برعهده دارد و بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره‌ کیان‌افشار،‌ بابک بهشاد،‌ علی کوچکی،‌ رضا شریفی‌نژاد، آرش تاج، سحر آربین، مرجان علی‌زاده،‌ شهرام جمشیدی، سمانه عارف‌پور و با حضور پژمان بازغی و با هنرمندی رضا کیانیان از بازیگران این فیلم هستند.
 
خلاصه داستان: پشت هر آدمی داستانی هست و پشت هر داستانی یه آدم، بهتره قبل از هر قضاوتی یه کم صبر داشته باشیم.
 
سایر عوامل این فیلم عبارتند از:
 
نویسندگان: مصطفی کیایی و مهیار شاهرخی/ مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری/ تدوین: نیما جعفری جوزانی/ موسیقی: آرمان موسی پور/ مجری طرح: عباس حقیقی/ مدیر تولید: سجاد رحیمی/ صدابردار: مهدی صالح کرمانی/ صداگذار: علیرضا علویان/ طراح چهره پردازی: محسن دارسنج/ طراح صحنه و لباس: حجت اشتری / سرپرست پروژه کارگردانی و برنامه ریزی: هومن خواجه نوری/ نورپرداز: مرتضی نجفی/ برنامه ریز: محمد ثقفی/ منشی صحنه: سعیده دلیریان/ جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک/ جلوه های ویژه بصری: امیررضا معتمدی/ مدیر تدارکات: محمد ابراهیمی/ عکاس: نادر فوقانی/ مشاور رسانه‌ای: آریان امیرخان