به گزارش پارس به نقل از شرق، محسن چاوشی درباره مجوز نداشتن ترانه‌های سریال شهرزاد، از وجود چنین مجوزهایی خبر داد. او ضمن انتشار تصویر مجوز، در جوابیه‌ای کوتاه نیز نوشته است: «جهت رفع سوءتفاهم پیش‌آمده... پاسخ به دوستان رودررو و دشمنان پشت‌سر... و البته یادآوری به خردمندان فراموشکار... به پیوست ارسال می‌شود».

همچنین فرزاد طالبی، سرپرست دفتر موسیقی وزارت ارشاد اسلامی، در مورد مجوزداشتن ترانه‌های این سریال که در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است، به این خبرگزاری گفت: «صدور مجوز آنچه به‌عنوان ترانه، کلیپ و آثار موسیقایی در تولیدات شبکه نمایش خانگی و محصولات سینمایی استفاده می‌شود در حوزه مجوز دفتر موسیقی وزارت ارشاد نیست و این سازمان سینمایی و بخش مدیریتی مربوط به شبکه نمایش خانگی است که مسئولیت صدور مجوز محتوایی آثار را برعهده دارد».

خبرگزاری مهر روز شنبه، سوم بهمن در گزارشی به نقل از محمدعلی بهمنی، رئیس شورای شعر و ترانه وزارت ارشاد، در مورد ترانه سریال شهرزاد عنوان کرده بود: «این ترانه نه مجوزی از این شورا داشته و نه تقاضایی برای دریافت مجوز آن صورت پذیرفته است». همچنین سعید بیابانکی در اظهارنظری در حاشیه برنامه شب شعر حلقه رندان اعلام کرد که ترانه‌های منتشرشده در قالب موسیقی این سریال از شورای شعر و ترانه وزارت ارشاد اسلامی مجوز نگرفته‌اند.