به گزارش پارس به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوانسعید لطفی، تهیه‌کننده برنامه «به خانه برمی‌گردیم» در خصوص تغییرات برنامه در ایام دهه فجر گفت: ویژه برنامه‌های «به خانه برمی‌گردیم» در ایام دهه فجر شامل سه محور اصلی است. محور اول این برنامه‌ها شامل مهمانان حضوری که معمولاً از پزشکان و خانواده‌هایی که در دوران انقلاب و پیروزی آن نقش داشته‌اند، هستند.
وی ادامه داد: این پزشکان اغلب از کسانی هستند که در مداوای مجروحان و زخمی‌های دوران انقلاب نقش بسزایی داشته‌اند. همچنین خانواده‌هایی که به برنامه دعوت می‌شوند، از جمله خانواده‌هایی هستند که در آن دوران درگیر مبارزات بوده و در آن حضور داشته‌اند.
لطفی اظهار داشت: محور بعدی و دوم این برنامه‌ها، پخش پلی بک با موضوع دهه فجر است. یکی از این پلی‌بک‌ها مربوط به پخش تصاویر مربوط مسیری است که امام خمینی (ره) تا بهشت زهرا طی کرده‌اند، به همین صورت پلی‌بک‌های دیگری متناسب با حال و هوای زمان انقلاب پخش خواهد شد.
تهیه کننده برنامه  «به خانه برمی‌گردیم» تصریح کرد: در نهایت محور پایانی و سوم این برنامه‌ها دعوت و حضور مهمانان ویژه است. از جمله کسانی که در برنامه حضور می‌یابند خانم حدیدچی دباغ است که در تمام مسیر فرانسه امام خمینی (ره) را همراهی کرده‌اند.
مهمان بعدی ما به احتمال زیاد خانم دستجردی است. البته برای حضور وی در برنامه همچنان در حال مذاکره هستیم.
وی در پایان گفت: سعی می‌کنیم وله سازی نیز در برنامه داشته باشیم. پخش وله‌های مرتبط با حال و هوای ایام دهه فجر هم از جمله بخش‌هایی است که برای پخش در نظر گرفته شده‌اند.