به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین، فیلمبرداری  فیلم «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی آغاز شد.

 در نخستین سکانس فیلم «خوب، بد، جلف» پژمان جمشیدی و علی اوجی مقابل دوربین رفتند.

2

حمیدفرخ نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی،ویشکا آسایش، بیژن امکانیان، نیوشا ضیغمی، رضا رویگری، آزاده صمدی، نسیم ادبی، علی اوجی، رضا کریمی، امیرمهدی ژوله  از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

3

«بد، خوب، جلف»  داستان  یک کارگردان هنری سینماست که  از طرف تهیه کننده‌اش تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقشهای اصلی فیلمش استفاده کند. از نظر کارگردان آنها بدترین انتخاب های ممکن هستند، اما اگر می خواهد که فیلم را بسازد مجبور است در مدت کوتاهی آنها را به نقش هایشان نزدیک کند، و این کار آسانی نیست. 

«خوب، بد، جلف» سومین عنوانی است که تا به حال برای این فیلم اعلام شده است. قبل‌تر اسامی «پژمان» و «پلیس‌بازی» برای این فیلم انتخاب شده بود. به گفته محسن چگینی، یکی از تهیه‌کنندگان، این فیلم در واقع اثری سینمایی، از سریال «پژمان» است .

پژمان مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی سروش صحت، تهیه‌کنندگی محسن چگینی و نویسندگی مهراب قاسم‌خانی و پیمان قاسم‌خانی ساخته بهمن ۱۳۹۱ تا خرداد ۱۳۹۲ است که از شبکه سه پخش شده‌است.در این مجموعه تلویزیونی پژمان جمشیدی از بازیکنان فوتبال سابق تیم ملی ایران نقش خودش یعنی ستاره سابق پرسپولیس را بازی می‌کند.او نقش فوتبالیستی را دارد که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده است تیمی را برای خود پیدا کند.