به گزارش پارس به نقل از تسنیم، محبوب شهبازی مدیر کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اولین مسابقه کتابخوانی سراسری نشر شاهد در دوره جدید با نام «مکتب شهدا» از 1 دی ماه جاری تا 22 اسفند با هدف تقویت و تنوع بخشی به برنامه های متنوع فرهنگی روز بزرگداشت شهدا، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نشر آثار و پیام والای شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود.

محبوب شهبازی ادامه داد: اولین مسابقه کتابخوانی نشر شاهد به دو کتاب ارزنده «آقا سید مجتبی»؛ خاطرات سردار شهید سید مجتبی هاشمی و «چهار گلوله برای رفیق» و مجموعه خاطرات آزاده جانباز عباس فهیمی اختصاص یافته است.

وی در خصوص نحوه تهیه این کتاب‌ها گفت: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه کتابخوانی می توانند فایل الکترونیکی کتاب «چهار گلوله برای رفیق» را از پایگاه فرهنگ ایثار و شهادت؛ «نوید شاهد»به نشانی WWW.NAVIDESHAHED.COM دریافت کنند و کتاب «آقا سید مجتبی» را از مراکز توزیع و فروش نشر شاهد در سراسر کشور تهیه و یا از طریق تماس با اداره تالیف و نشر شاهد به شماره 02188308089 به صورت پستی و با تخفیف ویژه خریداری کنند.

مدیر کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: شیوه نامه و راهنمای شرکت در مسابقه و اطلاعات تکمیلی در پایگاه فرهنگی نوید شاهد منتشر می‌شود و همچنین به نفرات برگزیده این دوره جوایز ارزنده‌ای تقدیم خواهد شد.