به گزارش پارس به نقل از فارس، کتاب «مرگ شیطان نزدیک است: دیدگاه اندیشمندان غربی درباره فروپاشی آمریکا» نوشته حسن قدوسی‌زاده از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.

مدت‌هاست که ناقوس فروپاشی تمدن غرب و به‌ ویژه فروپاشی آمریکا به صدا در آمده و گوش‌ها صدای در هم‌ شکستن استخوان‌های پوسیده غرب را می‌ شنوند.

از آن روز که غرب از دین و معنویت حقیقی فاصله گرفت و بنای مقابله با مکتب أنبیا را گذاشت و پشت به ارزش‌های الهی و انسانی کرد، غروب خورشیدش آغاز گردید و امروز و فردا است که این غروب تکمیل گردد و شب ظلمانی‌اش فرا رسد.

بی ‌توجهی به معنویت و عدالت اجتماعی، تبعیض نژادی، تبعیض جنسیتی، خانواده‌های متزلزل، قتل و غارت و خشونت، تجاوز جنسی به کودکان و زنان، همجنس ‌بازی، دزدی، اعتیاد به الکل و انواع مواد مخدر، افزایش آمار طلاق، توریسم جنسی زنان و دختران، بنگاه‌های روسپیگری، سقط جنین و افزایش روز‌افزون فرزندان نامشروع، شیوع بیش از حد بیماری‌های روانی، سقوط عاطفه، روی آوردن به عرفان‌های کاذب و نو‌ظهور، افزایش شدید تعداد زندانیان و ده‌ها بحران اخلاقی ـ اجتماعی ـ فرهنگی دیگر نمونه‌هایی از فروپاشی تمدن استکباری غرب و در رأس آنها آمریکاست که در این کتاب به گوشه‌هایی از آنها بر اساس آمار و ارقام خود غربی‌ها اشاره خواهد شد.

2

نویسنده در مقدمه کتاب می‌نویسد: «اصل بحث فروپاشی و سقوط تمدن غرب، مدت‌هاست که در کتاب‌ها، مجلات، مقالات اروپایی و آمریکایی مطرح شده و از چشم‌های تیزبین و منصف و حقیقت‏ بین دانشمندان آنها دور نمانده است. یکی از بهترین نظریه‌ها در این زمینه، نظریه آقای «کربی اندرسون»، دانشمند آمریکایی است که در مورد آسیب ‏شناسی و چگونگی فروپاشی تمدن‌ها بحث کرده و به صورت دقیق به نکاتی اشاره کرده که در‌ مورد فروپاشی آمریکا کاملاً مطابقت دارد و در این کتاب به عنوان بحث مادر و اصلی مطرح شده است. تمام آمار و ارقام ارائه شده در کتاب، مربوط به منابع غربی و آمریکایی است.»

کتاب «مرگ شیطان نزدیک است» در 6 فصل تنظیم و تدوین شده است: پیش بینی فروپاشی تمدن غرب از دیدگاه دانشمندان غربی، علل فروپاشی تمدن‌ها، نشانه‌ها و شاخص‌های فروپاشی خانواده‌ها در آمریکا، آسیب شناسی بحران معنویت در غرب، نشانه‌ها و شاخص‌های افول اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی در آمریکا، نشانه‌ها و شاخص‌های افول اقتصادی آمریکا.

کتاب «مرگ شیطان نزدیک است» در 220 صفحه، قطع رقعی، دورنگ و شمارگان 1000 نسخه و قیمت 9000 تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

دفتر نشر معارف در حوزه آمریکاشناسی، تاکنون کتاب‌های «نیمه پنهان آمریکا» (شهریار زرشناس) و «یوسرائیل و صهیوناکراسی» و «گشت ارشاد در آمریکا» (هر دو از سید هاشم میرلوحی) و «افسانه سیاه: روایت اشغال آمریکای لاتین» (ترجمه و تحقیق جواد مزینانی) را منتشر کرده است و به زودی دو کتاب «شلاق حقیقت» و «هالیوود، قالب ریز و شکل دهنده افکار و اندیشه‌ها» (نوشته سید هاشم میرلوحی) را منتشر می‌کند.