به گزارش پارس به نقل از ایسنا، علی شمس گفت: در این نمایش نگاه پارودیک به سه دوره پادشاهی در بین‌النهرین داریم و ذائقه اصلی کار ما بر مبنای فضاهای باستانی است و سعی شده مبتنی بر حیرت و شگفتی مداوم ما نسبت به جهان باستان باشد.

شمس ادامه داد: تلاش می‌کنیم در میزانسن و اجرا شعبده و جادوی باستانی را بازتولید کنیم به همین دلیل تمرین‌های بسیار سختی در پیش داریم.

او با اشاره به اینکه شعبده و فضاهای جادویی جایگاه مهمی در این نمایش دارند، افزود: تلاش می‌کنیم تماشاگر را همراه خودمان وارد فضایی عجیب و جادویی و با فاصله از موقعیت زمانی اکنونی، وارد کنیم.

شمس که این نمایش را برای اجرا در بخش تازه‌های جشنواره تئاتر فجر آماده اجرا می‌کند، یادآور شد: دو سال پیش متن این نمایش توسط نشر «قطره» منتشر شد و تصمیم داشتم آن را اجرا کنم. امیدوارم در صورت پذیرفته شدن این نمایش در جشنواره تئاتر فجر، بلافاصله اجرای عمومی‌مان را هم آغاز کنیم.

به گفته او، قرار است این نمایش بهمن و اسفند امسال در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برود.

در این اثر نمایشی بازیگرانی چون داریوش موفق، رامین سیاردشتی، آرش فلاحت‌پیشه، سام کبودوند، اصغر پیران، فرزین محدث، بیژن سراجی، حمید دربانی، هاشم آذرهوا، علی رجایی به ایفای نقش می‌پردازند.

علی‌اصغر دشتی به عنوان مشاور کارگردان و بهزاد رحمان‌پور به عنوان دستیار کارگردان در اجرای این اثر نمایشی همکاری دارند.

امیرحسین شفیعی تهیه‌کننده کار است و فریبا کامران (بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون) نیز در بخش نریشن همکاری دارد.

علی شمس علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، طراحی صحنه و نور نمایش را انجام می‌دهد که در این کار احمدرضا آخوندزاده نیز او را همراهی می‌کند.

این کارگردان جوان تئاتر چندی پیش نمایش «قلعه انسانات» را در مجموعه تئاتر شهر اجرا کرد و پیش از آن هم نمایش‌های «مخاطب خاص» و «اگر شبی از شب‌های تهران مسافری» را به صحنه برده بود.