به گزارش پارس به نقل از فرهنگ نیوز، خشایار راد بازیگر سینما و تلویزیون  گفت: این روزها خیلی از بازیگران بیکار شده اند و اگر یک بررسی داشته باشید متوجه می شوید که آنها از نظر اقتصادی هم در مضیقه هستند. 

وی افزود: افرادی همچون حمید لولایی، فتحعلی اویسی و سیروس گرجستانی که زمانی از بزرگان سینما وتلویزیون بودند حالا بیکار شده اند این در حالی است که تلویزیون مدام در حال پخش سریالهای قدیمی است.

راد عنوان کرد: عوامل سریالها هم در تلاشند که با هزینه کم افراد جدیدی را وارد کار کنند و به همین ترتیب پول کمتری را خرج کنند من کارمند بازنشسته بانک صادرات هستم واز طریق درآمد بازنشستگی امرار معاش می کنم اما می خواهم بگویم تواناییهای یک فرد باید جایی خرج شود که بازگشت داشته باشد. 

این بازیگر عنوان کرد: من 22 سال در تئاتر کار کردم الان که باید از آن بهره برداری کنم می بینیم که افرادی وارد کار می شوند که توانایی ندارند این را هم می خواهم بگویم عده ای پول می دهند و نقش می خرند این افراد برای مطرح شدن این کار را می کنند البته باید بگویم که به عنوان شریک در پروژه حضور پیدا می کنند. 

راد با اشاره به دستمزدهای پایین برخی از بازیگران عنوان کرد: گاهی اوقات دستمزدهایی به ما پیشنهاد می شود که واقعا توهین آمیز است مثلا می گویند بیا و با 2 میلیون تومان یک نقشی را بازی کن اما من حاضرم درخانه بنشینم و چنین نقشهایی را با این دستمزدهای پایین قبول نکنم این مبالغ در حد تواناییهای یک بازیگری که امتحانهای خود را پس داده نیست. 

وی بیان کرد: در حال حاضر مشغول ایفای نقش در یک تله فیلم با عنوان «مسیر زندگی» هستم این تله فیلم 40 قسمت است که یکی از اپیزودهای آن قسمت من شده است. 

راد خاطر نشان کرد: امیدوارم سینما حرکت کند و مسئولان تعامل خوبی با افراد هنری داشته باشند.