به گزارش از پارس به نقل از خبر آنلاین،با پخش تیزر تبلیغاتی «محله‌ گل و بلبل»، نوید پخش این برنامه از روز دوشنبه به مخاطبان داده شد و بعد از ظهر روز گذشته نیز عمو پورنگ با انتشار پستی در صفحه‌ اینستاگرامش این مطلب را که «محله‌ گل و بلبل» از امروز به صورت روزانه پخش خواهد شد، یادآوری کرد.

با فرا رسیدن ساعت پخش این برنامه و عدم نمایش آن از شبکه‌ دوم سیما، مخاطبان این برنامه با مراجعه به صفحه‌ این مجری تلویزیون در اینستاگرام و ثبت کامنت‌های متعدد علت را از وی جویا شدند.

فرضیایی نیز با انتشار پستی، درباره‌ این مساله توضیح داد و از مخاطبانش عذرخواهی کرد. او نوشت:


«سلام دوستان

بابت عدم پخش برنامه امروز از صمیم قلب عذرخواهی می‌کنم.

به جان عزیزترین کس در زندگیم (مادرم) بنده هم مثل شما دیروز تیزر پخش برنامه را که زیرنویس کرده بودند از فردا هر روز پخش می‌شود را دیدم و بر این باور شدم که امروز صد در صد پخش خواهد شد.

فراموش نکنید پخش یا عدم پخش اصلا به ما مربوط نمی‌شود.»

او همچنین در پیامی صوتی که از کانال تلگرامش منتشر کرد، ضمن اعلام اینکه از دلیل عدم پخش این برنامه هیچ اطلاعی ندارد، مجددا از مردم عذرخواهی کرد. این مجری، اطلاع‌رسانی صفحه‌اش را مبتنی بر پست اینستاگرامی درویشعلی‌پور کارگردان این برنامه اعلام کرد.

فرضیایی در ادامه گفت: گروه برنامه‌ساز عمو پورنگ همه‌ تلاش خود را کردند تا مجموعه‌ای تولید کنند که بتواند شما را شاد کند و بخنداند. اینکه برنامه پخش نشد، دست من یا عوامل نیست و شبکه‌ دو باید این برنامه را پخش کند.

عمو پورنگ با اعلام اینکه پس از این درباره‌ زمان و پخش برنامه اظهارنظر نخواهد کرد، گفت: از مردم و بچه‌هایی که به امید پخش‌شدن «محله‌ گل و بلبل» پای تلویزیون نشسته‌اند، خجالت می‌کشم.

او در نهایت با امید به پخش برنامه، مردم را در جریان روند تولید برنامه قرار داد و گفت: گروه «محله‌ گل و بلبل» وظایف خود را درباره‌ تولید و تدوین برنامه انجام داده‌اند و مساله‌ عدم پخش آن ارتباطی با اعضای این گروه ندارد و تصمیم پخش یا عدم پخش آن بر عهده‌ مسئولان شبکه‌ دو است.

احمد درویشعلی‌پور کارگردان «محله‌ گل و بلبل» نیز پس از پخش‌نشدن برنامه در ساعت مقرر با انتشار پستی از مردم عذرخواهی کرد: «بابت عدم پخش «محله گل و بلبل» از همه عذرخواهی می‌کنم ...

با توجه به تغییرات متعدد در برنامه‌ریزی زمان پخش این مجموعه کار اطلاع‌رسانی برای بنده هم به عنوان کارگردان بسیار سخت شده است. باز هم عذر میخوام»

همه‌ این مسائل و ناهماهنگی در پخش یک برنامه‌ پرمخاطب کودک از تلویزیون در حالی اتفاق افتاده که تیزرهای پخش این برنامه روز دوشنبه از شبکه‌ دو سیما پخش شده و در کنداکتور پخشی که در سایت این شبکه‌ تلویزیونی قرار دارد، نام این برنامه برای پخش در ساعت 18:15 سه‌شنبه ذکر شده بود.