به گزارش از پارس و به نقل از ایسنا، آثار این هنرمند از جنس برنز با پتینه هستند. او با مجسمه‌های برنزی‌اش حرف‌های خود را در دنیای مدرن امروزی بیان کند. در این نمایشگاه 25 اثر از آثار این هنرمند مجسمه‌ساز در یک نمایشگاه انفرادی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

علیخانی درباره‌ی آثارش گفت: هنر ابزاری است برای بیان و مَن‌های من که پر از نگرانی و تلاطم هستند و آرامش و زیبایی وجودی خود را از دست داده و دستخوش تغییر شده‌اند. «من و اجتماع» و «من و وجود من» دغدغه درون من هستند که این در این مجسمه‌ها به چالش کشیده شده‌اند.

او افزود: قضاوت‌هایی که از خود و درون خود و از خود و درون جامعه بیرون زده، ترس از تاریکی وجود و رهایی از آن و دعوت به یک زندگی تازه و رسیدن به شادی درونی در این آثار وجود دارند. در اینجا عقل خود را در ترازو قرار داده و یأس و ناامیدی را که نشان مرگ جامعه است به تصویر کشیده‌ام. نبودن امنیتی از روی غرض در مجسمه‌ها دیده می‌شود که آن‌ها را تبدیل به یک تراژدی کرده است.

نمایشگاه «من» از 22 آبان‌ماه به مدت یک هفته در گالری «عقیلی» به آدرس شهرک غرب، خیابان سیمای ایران، روبه‌روی بیمارستان لاله، گذر فروردین، پلاک 12، از ساعت 16 تا 20 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.