به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نگار حسینی مشاور رسانه‌ای گروه ناظری با تایید خبر تصادف گروه ناظری عنوان کرد: این حادثه در حوالی ساعت 3:30 بامداد امروز 18 مهر ماه در جاده قزوین کرج در حالی اتفاق افتاد که گروه موسیقی «ناگفته‌ها» پس از اتمام کنسرت در حال بازگشت به تهران بودند و اتومبیل شخصی آقای شهریار نظری نوازنده دف گروه به دلیل وجود مانعی وسط جاده کنترل خود را از دست داده و دچار حادثه شد.

وی افزود: علاوه بر شهریار نظری، پدرام فرد یوسفی نوازنده ویلن و بابک غسالی نوازنده عود و همچنین خود من در این اتومبیل حضور داشتیم و آقای نظری دچار آسیب در ناحیه مچ دست شدند اما خوشبختانه خطری جدی ایشان را تهدید نمی‌کند و سایر اعضای گروه از جمله استاد ناظری و پسرشان حافظ ناظری و پسرشان در سلامت کامل به سر می‌برند.

وی در پایان گفت: این کنسرت آخرین کنسرت تور ناگفته ها قبل از از ماه محرم و صفر می باشد و پس از این ایام مجددا این تور از تهران آغاز می‌شود.

3664966_956

گفتنی است پیش از این شایعه‌ای مبنی بر اسلحه‌کشی در کنسرت گروه ناظری در کرمانشاه به وجود آمده بود که دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه این شایعه را کذب محض دانست.

3664965_455

3664964_387