به گزارش پارس به نقل از مهر، همایون امیرزاده مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پیگیری موضوع بیمه تکمیلی احمد عزیزی شاعر انقلاب و مداح اهل بیت(ع) خبر داد و گفت: در پی مکاتبات سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره بیمه تکمیلی احمد عزیزی، هم اکنون این موضوع در دست پیگیری قرار دارد و با دستور ویژه وزیر ارشاد بیمه تکمیلی احمد عزیزی به زودی صادر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی افزود: سازمان صدا و سیما تکلف بیمه تکمیلی این شاعر انقلاب را بر عهده داشت که در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ قطع شد. در حال حاضر با پیگیری‌های معاون امور فرهنگی و دستور ویژه وزیر ارشاد بیمه تکمیلی احمد عزیزی بار دیگر برقرار خواهد شد.

امیرزاده ادامه داد: همچنین پیشنهادی از سوی معاون امور فرهنگی به وزیر مبنی بر مکاتبه با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت رسیدگی ویژه به امور درمانی و تزریق داروهای تقویتی خارج از پروتکل‌های عادی درمانی به احمد عزیزی ارائه شده است.

وی در پایان عنوان کرد: علاوه بر پی‌گیری‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه به زودی نماینده‌ای از سوی معاونت امور فرهنگی برای بررسی وضعیت احمد عزیزی به کرمانشاه اعزام خواهد شد.

احمد عزیزی شاعرانقلاب اسلامی از ۱۵ اسفند ۱۳۸۶ به علت کاهش هوشیاری ناشی از بیماری قلبی و کلیوی در بیمارستان امام رضا (ع) بستری شد و قریب به ۸ سال است که در بیمارستان به سر می‌برد.  همچنین بر اساس گزارش مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه تاکنون امور درمانی احمد عزیزی به صورت عمومی توسط بیمارستان و بدون اخذ هر گونه وجهی انجام شده است.