به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگارانعلیرضا شجاع‌نوری بازیگر در خصوص استقبال مخاطبان در جشنواره مونترال از فیلم «محمد رسول‌ الله» گفت: من فقط در نمایش فیلم «محمد رسول الله» شرکت داشتم و زودتر به ایران برگشتم. استقبال بسیار خوبی از فیلم شد به حدی که جشنواره متقاضی نمایش مجدد فیلم در سانس‌های بیشتر شد.

وی افزود: قبل از پخش فیلم در مونترال فکر می‌کردم که فقط ایرانی‌ها و مسلمانان آنجا ارتباط بیشتری با فیلم برقرار کنند اما برعکس بیشتر صندلی‌های سالن اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها بودند و ارتباط بسیار خوبی با فیلم «محمد رسول الله» برقرار کردند و حس خوبی داشتند.

وی ادامه داد: در لحظه اکران فیلم «محمد رسول الله»، چون با افکار و عقاید ایرانی‌ها و کسانی که به ما نزدیکتر‌ند آشنا بودم، رفتم و میان اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها نشستم و دیدم که حس بسیار خوبی نسبت به فیلم دارند و صفا و صمیمیت خاصی را برقرار کرده بودند.

شجاع نوری عنوان کرد: مخاطبان اروپایی و آمریکایی بعد از دیدن فیلم «محمد رسول الله» و زمان خروج از سالن آن را تحسین می‌کردند، چون این فیلم با این اندازه از پروداکشن و حرفه‌ای بودن تصویر جدیدی از سینمای ایران را به آن‌ها انتقال داد که باعث شعف و خشنودی می‌شد.