به گزارش پارس به نقل از خبرگزاری صدا وسیماحجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی امروز در جمع کارکنان و برنامه سازان صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: اصل هنر از آن خداوند است و ما باید در ارائه پیام، هنر را هنرمندانه در خدمت بگیریم و با الگوگیری از قرآن کریم، تعالیم دینی را در جامعه نشر دهیم.

قرائتی با تاکید بر اینکه هنر آن است که عوام بفهمند و خواص بپسندند، گفت: با الگوگیری از پیامهای قرآنی و نگاه هنرمدانه خداوند در قرآن باید پیامهای دینی را اثرگذار و زیبا در صدا و سیما تولید کنیم.

او با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها در ترویج مفاهیم دینی افزود: باید برای نماز کاری بکنیم و برای این امر، شما که در جوار علی بن موسی الرضا علیه السلام هستید، وظیفه سنگین تری دارید.

رییس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه امروز بزرگترین سرمایه دار کسی است که ذهن و اندیشه انسانها را در اختیار دارد ادامه داد: با همین نگاه، نهادهایی مانند صدا و سیما از جایگاه ویژه ای برخوردار و وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی با بیان اینکه اولویت دادن به واجبات نسبت به مستحبات باید سرلوحه کار دینی در صدا و سیما و رسانه ها قرار بگیرد گفت: پول بیت المال و وقت مردم دو امانت بزرگ در دست شماست که باید در رعایت آن کوشا باشید.