به گزارش پارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در نشستی با اعضای ستاد اجرایی جشنواره ملی داستان رضوی "کبوتر حرم" اظهار داشت: این جشنواره حرکتی فرهنگی، خداپسندانه و امام زمان پسندانه و مردمی است.

وی  با اشاره به نقش مهم هنر و تاثیر آن بر لایه‌های مختلف اجتماعی،افزود: این جشنواره حرکت خوبی است که باید استمرار داشته باشد.

امام جمعه سمنان با اشاره به انتشار سه جلد از آثار برگزیده 9 دوره جشنواره ملی داستان رضوی اظهار داشت: این آثار ثمره و خروجی مناسبی از این جشنواره فرهنگی است.

نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت خاطرنشان کرد: دهه کرامت از جنس مودت و به عمل در آوردن محبت است.

آیت الله شاهچراغی بر ضرورت آشنایی جوانان و نوجوانان با سیره و روش ائمه اطهار تاکید کرد و اظهار داشت: با برگزاری این‌گونه جشنواره‌های فرهنگی جوانان و نوجوانان بیشتر با سیره و روش امام رضا (ع) آشنا می‌شوند.

محمدرضا سوقندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست گزارشی از اهداف و برنامه‌های جشنواره ملی داستان رضوی "کبوتر حرم" که در قالب جشنواره بین المللی امام رضا (ع) برگزار می شود ارائه کرد.