به گزارش پارس به نقل از ایسنا، این نمایش به کارگردانی شهره سلطانی در یکی دو شب گذشته به دلیل وجود مواردی که عنوان شد «با قوانین مدون شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی همخوانی ندارد»، متوقف شد و به صحنه نرفت، اما پس از بازبینی دوباره مجوز اجرای آن صادر شد.

به این ترتیب اجرای نمایش «پینوکیا» با رفع مواری که به ویژه درباره پوشش و موی بازیگران زن تذکر داده شده بود، از پنج‌شنبه، 22 مردادماه در تماشاخانه ایرانشهر از سرگرفته می‌شود.

نمایش «پینوکیا» نوشته استفانو بننی نویسنده، شاعر و روزنامه‌نگار ایتالیایی است که با الهام گرفتن از قصه پینوکیو در فضایی مدرن، نمایشنامه «پینوکیا» را به نگارش درآورده است.

پرستو گلستانی، محمدصادق ملک (ملکی)، محمد نادری، بهروز پناهده، پوریا رحیمی سام و شهره سلطانی نقش‌آفرینان این نمایش 80 دقیقه‌ای هستند که در سالن استاد ناظرزاده کرمانی به صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا، مهدی شفیعی، مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی 19 مردادماه از توقف اجرای نمایش «پینوکیا» خبر داد و گفت: به دلیل آنکه در این نمایش از لباس‌، کلاه‌گیس و آرایه‌های گریم نامناسب نمایش استفاده شده که با قوانین مدون شورا همخوانی ندارد، نیاز است تا برخی موارد اصلاح و بازبینی دیگری انجام شود.