به گزارش پارس به نقل از تسنیم، مراسم تشییع پیکر 38 شهید غواص، خط شکن و شهدای گمنام در شهر اصفهان دقایقی پیش در میدان تاریخی اصفهان با حضور پرشور هزاران نفر از مردم برگزار شد.

هزاران نفر از مردم اصفهان از ساعت‌ها پیش در انتظار شهدای غواص به میدان امام(ره) اصفهان، وعده‌گاه خود راهی شده‌اند و برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا در  صحنه حاضر هستند.

دقایقی پیش کاروان پیکرهای مطهر شهدای غواص و خط شکن دوران دفاع مقدس در میدان امام(ره) حضور یافت.

قرار است از ابتدای خیابان حافظ به سمت خیابان احمد آباد، بزرگمهر و گلستان شهدا بر دوش مردم ولایتمدار اصفهان تشییع شوند.

پس از تشییع همزمان با نماز مغرب و عشا کاروان شهدا در گلستان شهدا حضور خواهد یافت و گروه «بینه» به تعداد شهدای تشییع شده، اذان زنده می‌گویند.

مراسم وداع با شهدا در گلستان شهدای اصفهان امشب با سخنرانی حجت‌الاسلام میردامادی آغاز می‌شود و پس از قرائت زیارت عاشورا و دعای توسل، شهدای گمنام را در جوار مردم قرار داده تا به راز و نیاز با آنها بپردازند.

همچنین مردم شهیدپرور اصفهان از حضور نورانی پیکر پاک و مقدس شهدا در سطح مساجد و پایگاه‌های بسیج شهر اصفهان در شب شهادت امام جعفر صادق(ع) بهره‌مند خواهند شد.

از میان این شهدای تفحص شده، پیکر مطهر 50 شهید غواص و خط شکن متعلق به اصفهان بوده که تا‌کنون هویت 11 شهید شناسائی و به خانواده‌های این عزیزان اطلاع داده ‌شده است.