به گزارش پارس به نقل از ایسنا، تاکنون 109 هزار و 241 دلنوشته که خطاب به حضرت ثامن الحجج(ع)، نوشته شده، از داخل و خارج از کشور به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع) ارسال شده است.

این جشنواره که هر ساله با استقبال گسترده عاشقان امام رضا(ع) مواجه می‌شود امسال برای اولین بار در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود و فراخوان جشنواره به کشورهای متعددی ارسال شده است.

در دنیای مدرنی که ابزارهای نوین ارتباطی، سنت نامه‌نگاری را کمرنگ کرده است، این جشنواره فرصت نابی را فراهم کرده است تا ارادتمندان امام هشتم در سراسر جهان، شیدایی و دلدادگی خود به ساحت شمس الشموس را از از طریق نوشته ابراز کنند.

علاقمندان به شرکت در جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع) تا پایان تیرماه فرصت دارند تا عاشقانه‌های خود برای امام رضا(ع) را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

یر اساس این گزارش،‌ سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) از یکم تا یازدهم ذی‌القعده در دهه کرامت برابر با 25 مرداد تا چهارم شهریور سال 1394 در تمام استان‌های ایران و 220 نقطه از جهان برگزار می‌شود. مراسم افتتاحیه این جشنواره هم زمان با میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) در شهر مقدس قم برگزار می‌شود و آیین اختتامیه این جشنواره در شب میلاد فرخنده ثامن الحجج(ع) در مشهد مقدس برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و آگاهی از نحوه شرکت در هر یک از برنامه‌های این جشنواره می‌توانند به سایت سه زبانه «شمس توس» به نشانی www.shamstoos.ir مراجعه کنند. همچنین سامانه پیام کوتاه: 30007888 و شماره تلفن‌های‌: 9-05132283044 به عنوان پل ارتباطی میان جشنواره و مخاطبان معرفی شده است.