به گزارش پارس به‌ نقل از روابط‌عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام، ویژه‌برنامه‌های احیای لیالی پر فضیلت قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام، در روزهای یک‌شنبه 14، سه‌شنبه 16 و پنج‌شنبه 18 تیرماه از ساعت 21:45 تا 2 بامداد در مصلای بزرگ ری برگزار می‌شود.

مراسم روحانی احیای شب‌های قدر، با تلاوت آیات قرآن کریم توسط قاریان ممتاز و بین‌المللی احمد ابوالقاسمی در شب اول، قره شیخلو در شب دوم و پورزرگری در شب سوم آغاز و با قرائت دعای جوشن کبیر توسط احمد زین‌العابدین فرد، محمدرضا غلامرضازاده و محمد بیگی ادامه خواهد یافت.

برگزاری مراسم مرثیه‌سرائی توسط ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام، تاری، باقری و صالحی خوانساری و همچنین مراسم سخنرانی و احیاء توسط حجج اسلام دکتر رفیعی، قرنی و آیت‌الله حسینی بوشهری به ترتیب از نخستین تا سومین شب از دیگر برنامه‌های این لیالی پر فضیلت در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام خواهد بود.

زائران و مومنان خداجو همه ساله در این لیالی پربرکت با حضور گسترده در حرم مطهر و در جوار مضجع شریف حضرت عبدالعظیم الحسنی و امامزادگان والامقام علیهم‌السلام، به احیای این شب‌های با فضیلت و مناجات و راز و نیاز با پروردگار متعال و توسل به ائمه اطهار علیهم‌السلام می‌پردازند.

گفتنی است، این مراسم به‌طور مستقیم از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام به نشانی www.abdolazim.com پخش می‌شود.