به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، شب گذشته مراسم ضیافت افطاری شهردار تهران با حضور هنرمندان سینما و تئاتر در باغ نگارستان برگزار شد.
 
محمد باقر قالیباف شهردار تهران ابتدا در خصوص باغ نگارستان گفت: چند سال پیش به این باغ آمدیم متأسفانه اوضاع خوبی نداشت و ما از وضع این مکان تاریخی ناراحت شدیم به همین خاطر به سرعت دست به کار شدیم تا اینجا سر و سامان دادیم اما این کار را کردیم تا درب این باغ به روی مردم باز شود نه اینکه هنوز بسته باشد.
 
وی ادامه داد: منطقه‌ی ۱۲ شهردارای تهران هویت تاریخی و فرهنگی است و سعی شهرداری به آن است که این هویت فرهنگی را دوباره احیا کند چرا که این منطقه متأسفانه آسیب دیده و باید با برنامه‌ ریزی دقیق دوباره این مکان را احیا کنیم.
 
شهردار تهران با تأکید بر اینکه ماه رمضان ماه دستگیری و توجه به مسئولیت اجتماعی است، عنوان کرد: به عقیده‌ی من ماه رمضان تنها ماه نیایش نیست بلکه ماه توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و دستگیری است.
 
وی خاطرنشان کرد: ۲۰ روز قبل به یک موزه صنعتی در تهران رفتیم و شهرداری آنجا را احیا کرده بود ما باید سرمایه‌های عظیم فرهنگی شهرمان را برای احیاء دنبال کنیم.
 
مجید سرسنگی مدیر عامل خانه هنرمندان در خصوص تعاون مسکن هنرمندان گفت: در منطقه‌ی ۲۲ زمینی برای تعاون مسکن هنرمندان با لطیف شهردار تهران خریداری کردیم و انشاالله در ماه‌های آینده کلنگ زنی این مجتمع بزرگ را با حضور شهردار برگزار کنیم.
 
وی ادامه داد: با ساخت این مجتمع نزدیک به بیش از ۵۰۰ هنرمند در بهترین منطقه تهران صاحب خانه می‌شوند.
 
سرسنگی تصریح کرد: اسفند‌ماه سال گذشته خانه هنرمندان ۲ خریداری شد و امیدواریم بتوانیم آن مکان را افتتاح کنیم و انجمن‌های مختلف به تدریج به آنجا منتقل شوند. و بتوانیم با حمایت شهردار رسالت خودمان را در فرهنگ هنر به سرانجام برسانیم.
 
گفتنی است؛ در این مراسم محمود صلاحی مدیر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،‌ محمد سریر رئیس شورای خانه هنرمندان، داریوش ارجمند بازیگر، مسعود کیمیایی بازیگر، مهدی شفیعی مدیر مرکز هم‌های نمایشی و جمعی از هنرمندان در مراسم دیشب ضیافت افطار حضور داشتند.
کد