به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران،شب گذشته در پنجمین روز از ماه مبارك رمضان ،علیخانی میهمان خانه‌های مخاطبان شد تا مردم از دریچه نگاهشان نظاره گر برگ دیگری از ماه عسل باشند.

پس از احوالپرسی مجری با مخاطبان برنامه و پخش آیتم مهمانان روز گذشته، با كنار رفتن دكور ماه عسل دو مهمان اصلی به انضمام سه مهمان كه بر صندلی‌های انتهایی نشسته بودند، در فضای كهكشانی برنامه دیده شدند.

راضیه نصیری به همراه دخترش به این برنامه امده بودند، خانم نصیری در سن جوانی دچار یك بیماری نادر می شود و به سبب این بیماری مشكلات پوستی و مفصلی در دراز مدت برای او ایجاد شده بود بنابراین بعد از گذشت پنج سال از بیماری اش بدلایلی همسرش از او جدا می شود و خود به تنهایی سرپرستی فرزندش رابه عهده می‌گیرد به همین منظور برای تامین مایحتاج زندگی خود و فرزندش شغل‌های زیادی چون رانندگی ،جوشكاری،فیلمبرداری ،عكاسی را تجربه كرده بود ودر حال حاضر هم در نانوایی مشغول كار بود.

زمانی كه مهمان برنامه عنوان كرد كه فیلمبرداری مجالس فرهنگی مدارس هم انجام می دادم احسان علیخانی با اشاره به این صحبت مهمان  گفت: در حال حاضر درامد فیلم برداری مجالس عروسی  از یك تهیه كننده  با سابقه ی تلویزیون بیشتر است ،برخی گمان می كنند  تلویزیون خانه ی پدر بنده است ،تلویزیون بودجه ندارد ولی تا دلتان بخواهد كارشناس دارد بعضی ها می گویند علیخانی هر كاری بخواهد می تواند انجام دهد و دستمان در پول بیت المال است این برنامه هزینه ای در دست بیت المال ندارد ولی با نظارت سازمان صداوسیما ست ،این مطلب را باید می گفتم چراكه حالم با شنیدن این حرفها بد می شود.

مهمان بعدی عقیل پسر هشت ساله‌ای بود كه مادرش بدلیل اعتیاد در كمپ بسر می برد وپدرش هم بدلیل تصادف خانه نشین شده بود عقیل هم در طی این مدت بعداز تحصیل در مدرسه ،از ساعت سه  تا شش بعدازظهر در تراشكاری كار می كند و ماهیانه ١٠٠هزار تومان دستمزد می گیرد پدر این پسر در چادر زندگی می كند و عقیل شبها در خانه همسایگان می خوابد.

اقای صادق زاده هم به همراه مادرش كه روی ویلچر نشسته بود در صندلی های انتهایی ماه عسل بودند این اقا سالها از مادر بیمارش مراقبت می كند و هرگز حاضر نبود اورا به خانه سالمندان ببرد.

.در كنار انها خانمی بود كه بدلیل بیماری سخت مادرش توانایی نگهداری و پرسناری از او وا نداشته بنابراین او را به خانه سالمندان برده بود.
گویا برنامه ماه عسل امسال با اوردن مهمانانی جدا از مهمانان اصلی برنامه قصد دارد  یك قصه را از نگاههای مختلف تحلیل بررسی كنند.

احسان علیخانی  باز به صحبتهای ابتدایی خود اشاره كرد و افزود:بی معرفتی و صحبتهایی كه در اطرافمان می بینیم ومی شنویم دل انسان را به درد می اورد حرفهایی كه منطبق با واقعیت نیست ،من نباید در مورد بحث مالی برنامه حرفی می زدم چراكه سازمانی داریم كه قاعده ی ان مشخص است .

در پایان علیخانی اشاره كرد كه از سوی كمیته امداد برای كمك به عقیل اعلام آمادگی كردند.

علیخانی بعد از خروج از قاب ماه عسل گفت:هر كدام از ما در وسط و قلب قصه ها قرار می گیریم و لااقل  به ان فكر كنیم برداشت ان هم برای شما آزاد است.