به گزارش پارس به نقل از نسيم، مهین فردنوا بازیگر نقش حضرت خدیجه (س) در این زمینه گفت: بازی در این نقش توسط کارگردان این نمایش آقای پورحسن به من پیشنهاد شد، متن را خواندم، تنظیم رادیویی زیبایی داشت و گروهی که با آن ها کار کردم از بازیگران بسیار خوب رادیو نمایش هستند.

وی افزود: یکسری شناخت هایی که از قبل درباره‌ی حضرت خدیجه (س) داشتم از روی مطالعات بود و آنچه که برایم مهم بود این است که حضرت خدیجه (س) زن بسیار محکم و بانفوذی است. تاثیرگذاری، مهربانی و فروتنی آن بزرگوار زبانزد است، از این رو تلاش بسیاری کردم تا بتوانم به درستی، این نقش را ایفا کنم.

فرد نوا در پایان گفت: من نقش های مذهبی و تاریخی بسیاری بازی کردم ولی در این نمایش زمانی که شروع به روخوانی کردم احساس رضایت بسیاری داشتم؛ البته گفتگو با آقای پورحسن کارگردان این نمایش و اجرای خوب دیگر بازیگران هم تاثیر بسیاری در اجرای نقش داشت و کمک بسیاری کرد که در پایان این نمایش از کار راضی باشم.

بر اساس این خبر، سریال نمایشی رادیویی "خورشید مهر" به تهیه‌کنندگی بابک صفی‌خانی و نویسندگی محمد محمودی و کارگردانی محمد پورحسن تولید شده و رحمان باقریان، فریبا متخصص، ماندانا اصلانی، اسماعیل بختیاری، محمد یگانه، عباس توفیقی و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

این سریال نمایشی رادیویی به گویندگی احمد گنجی، صدابرداری : رضا طاهری، افکتور: محمدرضا قبادی فر از فردا ساعت 10:30 دقیقه به روی آنتن رادیو نمایش می رود.