به گزارش پارس ، داریوش مهرجویی در گفت‌وگو با سایت «موسیقی ما»، درباره کنار گذاشتن «محسن چاوشی» از فیلم «سنتوری ۲» - که اخیراً به «سنتوری، مرد پائیزی» تغییر نام داده است - برای اولین بار توضیحاتی ارائه کرد.

این گفت‌و‌گو به شرح زیر است:

هیچ‌کدام از عوامل فیلم «سنتوری ۲» حاضر به اظهارنظر رسمی درباره ماجراهای این فیلم و «محسن چاوشی» نشدند. خواستیم خود شما در این باره رسماً اظهار نظر بفرمائید و اینکه چرا محسن چاوشی از «سنتوری ۲» کنار کشید؟

من در ابتدا توضیحی را به شما بدهم و آن هم اینکه اسم این فیلم تغییر کرده و این فیلم عنوانش «سنتوری، مرد پائیزی» است.

حضور «محسن چاوشی» در «سنتوری، مرد پائیزی» قطعا اتفاق نخواهد افتاد؟

بله، ایشان دیگر قطعاً جایی در این فیلم نخواهند داشت و من از دست ایشان به شدت رنجیده‌ام. ایشان بخاطر حضور در «سنتوری» موفق به اخذ مجوز شدند و فعالیت‌های رسمی‌شان را در کشور آغاز کردند ولی برای پروژه «سنتوری، مرد پائیزی» رقمی که ایشان تقاضا کردند، دو سه برابر رقم کارگردان فیلم بود و همین باعث شد من خیلی از دست ایشان رنجیده خاطر شوم. ایشان به جای اینکه یک تشکر خشک و خالی از ما بابت فعالیت‌های رسمی‌شان داشته باشند، اینگونه جواب ما را داد.

گفته می‌شود که هیچ‌کدام از عوامل فیلم به صورت رسمی با ایشان در تماس نبوده و این خواننده هم به خاطر همین موضوع که کسی رسماً با ایشان وارد مذاکره نشده، کمی دلخور است. این ماجرا صحت دارد؟ آیا کسی از عوامل فیلم با ایشان رسماً وارد مذاکره شده است؟

این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد. آقای بهرام رادان نماینده رسمی این فیلم بود که از طرف ما با ایشان رسماً وارد مذاکره شد و ظاهراً آقای چاوشی هم رقم عجیبی در حدود ۵۰۰ میلیون تومان را به بهرام رادان گفته است که تنها با این میزان دستمزد حاضر به همکاری در این فیلم هستند.

این رقم را محسن چاوشی به بهرام رادان گفته است؟

بله، آقای چاوشی خواستار این پول شدند که من هم به محض اینکه این موضوع را شنیدم بلافاصله خواستار کنار گذاشتن ایشان شدم.

خواننده‌ای مدنظر شم هست که به جای محسن چاوشی در فیلم جدیدتان بخواند؟

به یک خواننده جدید و جوان را برای این فیلم در نظر گرفته‌ایم که هم از لحاظ صدا و خواندن و هم از لحاظ رفتارهای حرفه‌ای بهتر از خواننده قبلی است.

فعلاً برنامه‌ای برای انتشار نام این خواننده جوان در رسانه‌ها ندارید؟

فعلاً نه. بهتر است این موضوع هنوز عنوان نشود و به زودی این خواننده رسماً به جامعه رسانه‌ای معرفی خواهد شد.