به گزارش پارس به نقل از فارس، برنامه سحرگاهی «در خلوت حضور» در ایام ماه مبارک رمضان با موضوعات متنوع روی آنتن رادیو اقتصاد می رود.

علی سلیمی، تهیه کننده رادیو اقتصاد در گفتگویی صمیمی در خصوص برنامه «درخلوت حضور» گفت: این برنامه به بررسی موضوعی مباحث اقتصادی مرتبط با ماه مبارک رمضان و ترویج فرهنگ صحیح مصرف با حضور کارشناسان زبده به همراه دعای سحر و بخش اذانگاهی و احکام اقتصادی روزه و پاسخ به سؤالات و تفسیر موضوعی آیات منتخب با ذکر مصادیق اقتصادی می پردازد.

وی ادامه داد: هدف از تولید این برنامه همراهی با حال و هوای معنوی سحرگاهان ماه مبارک با رویکرد موضوعات اقتصادی و ترویج فرهنگ صحیح مصرف و بیان مباحث اقتصادی مرتبط با ماه مبارک رمضان و بیان اهمیت و فضیلت ماه مبارک رمضان است.

سلیمی افزود: این برنامه با تأکید بر اقتصاد مقاومتی و ارائه الگوی مصرف اسلامی – ایرانی تهیه شده است.

وی در پایان اظهار داشت: در سحرگاهان ماه مبارک رمضان منتظر شنیدن صدای گرم شنوندگان خواهند بود.

«در خلوت حضور» برنامه ای از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه کنندگی علی سلیمی و گویندگی رضا خضرایی است در 30 قسمت 90 دقیقه ای در سحرگاهان ماه مبارک رمضان روی موج اف ام ردیف 98 مگاهرتز از شبکه رادیویی اقتصاد پخش می شود.

لحظات افطار را با برنامه «بر آستان جانان» همراه شوید.

رادیو اقتصاد برنامه «بر آستان جانان» را برای لحظات افطار شنوندگان تدارک دیده است.

محمد مهدی شادبهر، تهیه کننده رادیو اقتصاد در گفت و گویی درباره برنامه «برآستان جانان» اظهار داشت: هدف از تولید این برنامه ترویج و برجسته سازی فضایل ماه مبارک رمضان در پرتو توجه به خداوند و افزایش نشاط معنوی در ماه مبارک رمضان با رویکرد اقتصادی است.

همچنین وی ادامه داد: ترویج فرهنگ افطاری دادن، بیان آیات اقتصادی قرآن کریم و تقویت حضور در پیشگاه خدا از دیگر اهداف ساخت و تولید این برنامه است.

وی در پایان گفت: این برنامه با محوریت ترویج فرهنگ تعاون و اهتمام به رفع مشکلات دیگران است.

برنامه «برآستان جانان» کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه کنندگی محمدمهدی شادبهر در 30 قسمت 60 دقیقه ای در لحظات افطار ماه مبارک رمضان روی موج اف ام ردیف 98 مگاهرتز از رادیو اقتصاد پخش می شود.