به گزارش پارس به نقل از فارس، آیت‌الله محمدعلی علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از پاسداران یگان امنیتی تهران، نیروی هوا و فضای ناجا و جمعی از سربازان با اشاره به اینکه خداوند از خلقت هستی هدف خاصی را دنبال کرده است، اظهار کرد: خداوند جهان هستی را برای انسان‌ها آفریده است.

وی خاطرنشان کرد: همه انسان‌ها باید با برنامه‌ریزی و مشخص کردن هدف خاصی زندگی کنند و از سوی دیگر اطاعت و بندگی از خداوند را در مسیر زندگی نباید فراموش کنند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه حرمت قرآن کریم و مسجد را مردم باید حفظ کنند، گفت: متاسفانه در بسیاری از مواقع، نمازهایمان را با دقت نمی‌خوانیم یا حرمت قرآن کریم را حفظ نمی‌کنیم.

آیت‌الله علوی‌گرگانی تصریح کرد: برخی از انسان‌ها وابسته دنیا هستند و از انجام امور صالح و آخرت خود غافل شده‌اند و به نوعی خداوند و هدف از خلقتشان را فراموش کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه همه فعالیت‌ها باید با نام خداوند آغاز شود، گفت: امروز کشورهای مانند یمن و سوریه در جنگ هستند و جمهوری اسلامی ایران در آرامش و امنیت به سر می‌برند، از همین رو باید قدردان این نعمت باشیم.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: به تازگی برخی خواستار حضور زنان در ورزشگاه‌ها هستند که در پاسخ به این افراد باید گفت آیا مردم ایران انقلاب کرده‌اند تا بانوان در ورزشگاه‌ها حضور داشته باشند.