اولین فراخوان حمایت از پایان‌نامه‌های میان رشته‌ای قرآن کریم ویژه نمایشگاه قرآن (20 شعبان تا 20 رمضان 1436 مصادف با خرداد و تیر 94) از سوی سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاد دانشگاهی اعلام شد.

از موضوعات اعلام شده در این فراخوان می‌توان به قرآن و علم، قرآن و کیهان‌شناسی، قرآن و هنر، قرآن و طبیعت، قرآن و روانشناسی، قرآن و اقتصاد، قرآن و سیاست، قرآن و جامعه‌شناسی، قرآن و بهداشت روان، قرآن و فیزیک، قرآن و مدیریت، قرآن و تربیت و قرآن و پزشکی اشاره کرد.

download

میزان حمایت برای پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد یک و نیم میلیون تومان و برای پایان‌نامه‌های دکتری سه میلیون تومان اعلام شده است.

علاقه‌مندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت journal.quran.ir مراجعه کنند یا با شماره 66485663   تماس بگیرند. همچنین دبیرخانه این جشنواره نیز در سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور به نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر پلاک 85 واقع است.

این فراخوان ویژه نمایشگاه قرآن امسال اعلام شده است. دانشجویان می‌توانند در نمایشگاه قرآن از امکانات مشاوره‌ای برای پایان‌نامه خود در این رابطه بهره‌مند شوند و بعد از ارائه طرح، حمایت از آن‌ها انجام می‌شود. امکان شرکت در این فراخوان برای دانشجویان تمامی دانشگاه‌ها فراهم است.