به گزارش پارس به نقل از تسنیم، مجمع ناشران انقلاب اسلامی با همکاری و همیاری بیش از 20نهاد، آبان سال گذشته اقدام به برگزاری اولین دوره مسابقات کتاب‌خوانی «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب «من زند‌ ام» نوشته معصومه آباد در سراسر کشور کرد.
اولین دوره این مسابقه با استقبال گسترده از سوی مخاطبان و اهالی کتاب و کتابخوانی برگزار شد. بعد از پایان مسابقه «کتاب و زندگی» و اعلام برگزیدگان این دوره از مسابقه فروش کتاب «من زنده‌ام» همچنان با استقبال مخاطبان روبه‌رو است. به گونه‌ای که کتاب «من زند‌ ام» تا به امروز به چاپ صد و هشتادم و به فروش 350 هزار نسخه رسیده است. 
بعد از استقبال خوب از مسابقه «کتاب و زندگی» دومین دوره آن نیز با شعار «من خانواده‌ام را دوست دارم» و با محوریت کتاب «خانواده» از 22 بهمن آغاز و با تمدید مسابقه تا پایان خرداد ماه ادامه دارد.
کتاب «خانواده» از سوی انتشارات موسسه جهادی (صهبا) منتشر شده و شامل بیانات رهبری در خصوص خانواده است. این اثر به سبک یک جلسه طولانی تنظیم و راهی بازار نشر کرده است.«خانواده» در 128 صفحه‌ و به شکلی تالیف شده است که مخاطب آن، فقط زوج‌های جوان نیستند و هرکس می‌خواهد خانواده‌ای تشکیل دهد، یا تشکیل داده و در ابتدای راه است، یا سال‌هاست که زندگی مشترک را شروع کرده و اکنون در فکر زندگی مشترک فرزندان است، می‌تواند مخاطب آن باشد.
«خانواده» تاکنون به فروش 190 هزار نسخه‌ای رسیده است و فروش این اثر همچنان ادامه داد.
علاقه مندان برای خرید کتاب «خانواده» می توانند عدد 2 را به سامانه 10001661 ارسال نمایید تا بعد از بررسی، اقدامات لازم جهت ارسال سفارش برای شما صورت گیرد؛ همچنین با مراجعه به سایت مسابقه «کتاب و زندگی» به نشانی KetabZendegi.ir هم می‌توان نسخه الکترونیکی کتاب را دانلود و مطالعه کنند و یا از طریق فروشگاه های مجاز نسبت به خرید کتاب اقدام کنند.