پايگاه خبري تحليلي «پارس»- در آخرین برنامه تلویزیونی «کاغذ رنگی»، آخرین کتابی که عزت الله انتظامی بازیگر معروف کشورمان خوانده است و دوست داشته، معرفی شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، در این برنامه نسخه ای از کتاب داستان «پیرمرد صدساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد» نوشته یوناس یوناسن و ترجمه فرزانه طاهری نمایش داده شد که متعلق به کتابخانه شخصی آقای بازیگر بود و او در حاشیه صفحات کتاب چیزهایی نوشته بود. از جمله در صفحه اول کتاب نوشته شده: «25 نوامبر (4 آذر) شروع مطالعه» و در صفحه آخر هم تاریخ پایان خواندن کتاب درج شده: «17 دسامبر (26 آذر) مطالعه تمام شد».

یعنی که آقای بازیگر کتاب 370 صفحه ای را در کمتر از دو هفته خوانده است. در یادداشت دیگری در همین صفحه آخر که تاریخ 27 آذر 1392 دارد، ارزیابی عزت الله انتظامی از داستان کتاب آمده است: «بسیار قشنگ و گیرا است».

 عزت الله انتظامی

گفتنی است «کاغذ رنگی» برنامه ای است که هر هفته پنج شنبه شب ها بر روی آنتن شبکه 4 می‌رود و موضوعش کتاب و کتابخوانی است. سردبیر این برنامه احسان رضایی و مجری آن مارال دوستی است. برنامه این هفته کاغذ رنگی به مناسبت روز سعدی، به این شاعر بزرگ اختصاص داشت ولی در جریانش به موضوعات و حواشی کتاب دیگری نیز پرداخته شد که یکی از آنها، معرفی رمان مورد علاقه عزت الله انتظامی بود.
 که عزت الله انتظامی1