پايگاه خبري تحليلي «پارس»- غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد که «اسب سفید پادشاه» به کارگردانی محمد حسین لطیفی بعد از پایان اکران فیلم «رخ دیوانه» در گروه سینمایی استقلال به نمایش در می‌آید.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به جلسه امروز شورای صنفی نمایش (دوشنبه 14 اردیبهشت) گفت: «اسب سفید پادشاه» به کارگردانی محمد حسین لطیفی بعد از پایان اکران فیلم «رخ دیوانه» در گروه سینمایی استقلال به نمایش در می‌آید.

وی همچنین در پاسخ به برخی از گمانه زنی‌های رسانه‌ای برای اکران برخی فیلم‌ها گفت: در جلسه امروز هیچ صحبتی پیرامون ثبت قرار داد فیلمهای «قصه‌ها» به کارگردانی رخشان بنی اعتماد و «خانه دختر» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و «نهنگ عنبر» به کارگردانی سامان مقدم، «در دنیای تو ساعت چند است؟» به کار گردانی صفی یزدانیان صورت نگرفت.

وی ادامه داد: سعیدی‌پور به نمایندگی از گروه سینمایی آزادی، سرتیپی به نمایندگی از گروه سینمایی کوروش، علی قلی‌زاده به نمایندگی از گروه سینمایی زندگی و خودم به نمایندگی از گروه سینمایی استقلال برای آشنایی با سرگروه بودن و چگونگی اکران فیلم با سرگروه‌های جدید صحبت و تبادل نظر کردیم.

فرجی همچنین در مورد اعلام آمار فروش فیلم‌ها توسط شورای صنفی نمایش گفت:کارهای اولیه این کار در موسسه سینماشهر پیگیر شده است و پس از نصب سیستم، شورا آمار فروش را اعلام می‌کند. «اسب سفید پادشاه» با بازی الناز شاکردوست به معضلات اجتماعی امروز و تمام دغدغه‌ها و آرزوهای دختران امروزی می‌پردازد. (تسنیم)