پايگاه خبري تحليلي «پارس»- محمدحسین اوحدی در ایام جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران در عملیات والفجر مقدماتی مجروح شد و در سالروز تولد خود در ۱۸ بهمن ماه سال ۶۱ در منطقه رقابیه شهید شد.
 
به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن موذنی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) از حاج محمدکاظم اوحدی پدر معظم دانشجوی شهید محمدحسین (مسعود) عیادت کرد.

حجت الاسلام موذنی در این دیدار که به نمایندگی از سوی حجت الاسلام و المسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شد، سلام حجت الاسلام شهیدی را به این پدر شهید ابلاغ کرد و از نزدیک در جریان مراحل درمانی وی قرار گرفت.

محمدحسین اوحدی در ۱۸ بهمن ۱۳۳۷ در بروجرد به دنیا آمد بعد از اتمام دوران دبیرستان در دانشگاه تهران پذیرفته شد و در رشته راه و ساختمان دانشکده فنی مشغول تحصیل شد.

او در ایام جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران در عملیات والفجر مقدماتی مجروح شد و در سالروز تولد خود در ۱۸ بهمن ماه سال ۶۱ در منطقه رقابیه شهید شد.

بخشی از وصیتنامه شهید دانشجو «محمد حسین اوحدی» می خوانیم:

پدر و مادر خوبم! شاید انتظار داشتید که به زودی برگردم و شاهد آغاز مرحله تازه ای از زندگی ام باشید ولی آنچه تحقق یافتنی است خواست خداست که در آن رحمت و سعادت برای ما نهفته است و این ما هستیم که همواره باید خواسته ها و آرزو هایمان را از فراز و نشیب واقعیت ها عبور دهیم.

برای من گریه نکنید برای شهدای بی کفنی گریه کنید که صهیونیست های غاصب خون پاکشان را در بیروت در زمین ریختند و برای خواهرانی گریه کنید که جنایت صهیونیست ها بر آن ها بسیار دردناک است.

برادران و خواهران عزیزم! اینک مسئولیت شما در برابر انقلاب بیشتر شده است زیرا پیوندتان با انقلاب پیوندی خونین شده است و باید اراده های محکمتان این پیوند را هر چه بیشتر در جهت خدا عمق دهد. امروز روزی است که به قول امام (ره) حجت بر همه تمام است.(ایسنا)