عبدالحسن مقتدایی در همایش تجلیل از خادمان کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی در استانداری خوزستان بر کار و تلاش متعهدانه و مسوولانه برای مردم تاکید کرد و افزود: امروز از آمار بالای ورود مسافران و کاروان‌های راهیان نور به استان و رضایتمندی مردم و کاهش تلفات انسانی و تصادفات جاده‌ای احساس رضایت می‌کنیم.

به گزارش پارس ؛ وی ادامه داد: بی‌شک همین امر برکت زندگی است چراکه دعای خیر مردم پشت سر ما بوده و کارهای خوب در نزد مردم پنهان نمی‌ماند. کار را برای رضای خدا و خدمت به خلق خدا انجام دهید تا وجدانتان راحت باشد.

استاندار خوزستان نسبت به ارایه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و راهیان نور در سال‌های آینده تاکید کرد و گفت: اگر نارسایی‌ها را برطرف و با تلفیق امکانات موجود کار موثر انجام گیرد و موجب افزایش خدمات کیفی و کاهش تلفات شود قابل تقدیر است.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان گفت: هر چند امسال آمار کشته شدگان تصادفات رانندگی کم شده ولی باید تلاش کرد تا با ارتقای شاخص‌ها همین تعداد تلفات هم را نداشته باشیم.
استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: نوروز امسال دو اتفاق خوب در استان رخ داد؛ یکی افزایش تعداد آمار راهیان نور و مسافران نوروزی بود که در این زمینه نقش اداره‌های کل راه و شهرسازی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان برجسته بود بود و دیگری مصوبات خوب بخش حمل و نقل بود که اگر اجرایی شود چهره بخش حمل و نقل استان متحول خواهد شد.

وی به سفر روز دوشنبه (24 فروردین 94) وزیر راه و شهرسازی به آبادان و خرمشهر و وعده‌های وی برای احداث فرودگاه اهواز، ادامه خط آهن شلمچه - بصره، ادامه آزادراه خلیج فارس و تامین اعتبار کمربندی شهر اهواز با یکصد میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: برآیند همکاری بی چون و چرای وزارت راه و شهرسازی برای توسعه زیرساخت‌های بخش حمل و نقل و راه خوزستان این است که این استان به کارگاه کار و تلاش تبدیل شده است.

مقتدایی گفت: این امر مرهون تلاش، همکاری و همدلی تمام دستگاه‌ها است که زمینه را فراهم کرد تا اتفاق‌های خوبی رخ دهد.

در این همایش از 10 فرماندار، روسا و مدیران کل دستگاه‌ها و شهرداران شهرهای خوزستان که بر اساس شاخص‌های معاونت امور عمرانی استانداری خوزستان بیشترین تلاش و فعالیت را در تسهیلات و ارایه خدمات سفرهای نوروزی داشته‌اند تجلیل به عمل آمد.

در تعطیلات نوروزی امسال حدود پنج میلیون نفر از جاذبه‌های طبیعی، گردشگری و یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس در خوزستان دیدن کردند.
منبع : نوید نیوز