به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران،شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص غیبت خود در این دوره از جشنواره‌ی فیلم فجر گفت: من سال گذشته موفق به دریافت سیمرغ برای فیلم "امروز" شدم اما در این دوره در هیچ فیلمی حضور ندارم؛ فعال بودنم در تلویزیون و همچنین ایفای نقش در سریال "ابله" وقتم را به طور کامل گرفت و با اینکه ۲ پیشنهاد سینمایی خیلی خوب داشتم نتوانستم در آنها حضور داشته باشم.
 
بازیگر فیلم "امروز" اظهار داشت: حتما لازم نیست یک بازیگر در هر دوره از جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد و به اندازه‌ای که سینما برای بازیگرانش دل می سوزاند بازیگر هم برای سینما وقت می گذارد.
 
وی ادامه داد: امیدوارم جشنواره‌ی خوبی را پیش رو داشته باشیم؛ من حتما به سالن‌های سینما خواهم رفت و فیلم‌ها را دنبال خواهم کرد. سینما گران باید بدانند ارتقای سطح سلیقه‌ی مخاطبان و کیفیت فیلم‌ها باید هدف اصلی آنها در جشنواره فیلم فجر باشد. امیدوارم وقتی جشنواره تمام شد، همه‌ی ما از سر رضایت خدا را شکر کنیم.
 
مقدمی در خصوص پیش‌بینی خود در مورد سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: من هیچ گاه بر اساس نام‌ها نظر نمی‌هم و باید فیلم‌ها را ببینم سپس در مورد سطح کمی و کیفی جشنواره اظهار نظر کنم.
 
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در دوره‌ی بعدی جشنواره اثری برای نمایش داشته باشم.
 
گفتنی است؛ "شبنم مقدمی" در دوره‌ی قبل جشنواره موفق به کسب سیمرغ بلورین برای بازی در فیلم "امروز" شد.