به گزارش خبرنگار کیهان، نشست خبری رضاداد، دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجر روز گذشته در حالی برگزار شد که طی روزهای اخیر، به دلیل مردود شدن فیلم‌های برخی از فیلمسازان منتسب به جریان شبه‌روشنفکری جوی منفی از سوی رسانه‌های مدعی اصلاحات علیه این جشنواره شکل گرفته است، به طوری که این رسانه‌ها، علت بیرون ماندن این فیلم‌ها را سیاسی قلمداد کرده‌اند، اما اعضای هیئت انتخاب جشنواره اعلام کرده‌اند که فیلم‌های شبه روشنفکرها نسبت به فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه جشنواره، نازل‌تر هستند. اغلب مباحث و سوالات مطرح شده در نشست خبری جشنواره فجر سی و سوم نیز به این مسئله اختصاص داشت. 
رضاداد در این نشست، خواستار رعایت احترام هیئت انتخاب از سوی برخی رسانه‌ها شد و تصریح کرد: نباید نسبت به آرای هیئت انتخاب، پیشداوری کرد. آنها همه فیلم‌های متقاضی ورود به جشنواره را دیده‌اند و بدون هیچ ملاحظه‌ای آثار را انتخاب کرده‌اند. 
وی افزود: بیش از 80 فیلم در جشنواره شرکت کرد که ظرفیت بخش مسابقه این دوره از جشنواره فجر تنها 22 فیلم بود. همین محدودیت باعث شد تا بخشی از فیلم‌ها نتوانند به بخش مسابقه راه یابند. ضمن اینکه اولویت انتخاب با فیلمسازان جوان بود. 
از اتفاقات این نشست خبری این بود که خبرنگار یکی از رسانه‌های مدعی اصلاحات، خبر کذبی را به رضاداد نسبت داد و سپس از او خواست که این خبر کذب را تکذیب نکند! که این برخورد با انتقاد و دلخوری رضاداد مواجه شد.
دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجر در ادامه به انتقاد از رفتارهای رسانه‌های زنجیره‌ای پرداخت و از آنها خواست که فضای کشور را سمت دوقطبی شدن نبرند.
 وی با تکذیب دخالت نمایندگان مجلس در انتخاب آثار جشنواره تأکید کرد: البته باید به یک نماینده مجلس حق داد که نظرش را درباره یک فیلم ابراز کند.