به گزارش پارس،در هفتمین روز درگذشت هنرمند پیشکسوت تئاتر و سینمای کشور «انوشیروان ارجمند» مراسمی به منظور ارج نهادن به تلاش های این هنرمند فقید در عرصه هنر کشور شب گذشته در مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا(ع) مشهد با حضور معاون وزیر ارشاد، خانواده مرحوم ارجمند، بازیگران سرشناس کشور و خراسان رضوی به همراه خیل عظیمی از مردم هنر دوست برگزار شد.

برزو ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون کشور و پسر مرحوم انوشیروان ارجمند در این مراسم ابراز کرد: شهادت امام رضا(ع) را به همه مردم کشور و همچنین به دوستان و همکاران پدرم تسلیت می گویم.

ارجمند با بیان اینکه از بچگی به همراه پدرم و هرکجا می رفت بودم، گفت: خیلی ها به من ایراد می گرفتند ولی الان از این امر خوشحالم که خیلی جاها کنارش بوده ام.

این بازیگر سینمای کشور گفت: پدرم در آن دنیا جایگاه خوبی دارد چرا که کارهای بسیار خوبی در این دنیا انجام داده و همیشه برای دلش و برای این مردم کار کرد.

او گفت: آدم های خوب همیشه با دلشان تصمیم می گیرند و برای دلشان کار می کنند.

ارجمند از حضور در مشهد و برگزاری مراسم گرامیداشت پدرش در شهر خودش ابراز خرسندی کرد و گفت: از تمام افرادی که در این مراسم حضور داشتند تشکر می کنم و از اینکه آنقدر قوی نیستم که در مراسم هفت پدرم لبخند بزنم عذرخواهی می کنم.
گفتنی است، در این مراسم که در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد برگزار شد، کلیپی در خصوص استاد انوشیروان ارجمند و خلاصه ای از ۵۰ سال فعالیت و تلاش بی شائبه وی در عرصه تئاتر و سینمای کشور به نمایش گذاشته شد.