به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین ؛ تاکنون 70 درصد فیلمبرداری این فیلم انجام شده و مراحل فنی آن نیز همزمان با ادامه یافتن فیلمبرداری در لوکیشنی واقع در شمال کشور پیش می‌رود.

خشایار موحدیان و سودابه سعیدنیا تدوین «ماهی سیاه کوچولو» را مدتی پیش آغاز کرده بودند. محمود موسوی‌نژاد نیز همزمان با تدوین، مشغول صداگذاری این فیلم است. مسعود سخاوت‌دوست هم ساخت موسیقی را شروع کرده است، با اتمام ساخت موسیقی و مراحل میکس نهایی این فیلم تا نیمه دی ماه آماده نمایش در جشنواره فیلم فجر می‌شود.

rEsZf3RPCVGr

مریلا زارعی در نمایی از فیلم

مریلا زارعی که چندی پیش برای دریافت جایزه ویژه هیات داوران از مراسم آسیاپاسیفیک به کشور استرالیا سفر کرده بود، روز دوشنبه 24 آذر ماه بازی خود را در فیلم از سر گرفت. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در طول سفر زارعی، که یکی از اصلی‌ترین نقش‌های فیلم را بر عهده دارد، پلان‌های مصطفی زمانی و همایون ارشادی گرفته شد.

«ماهی سیاه کوچولو» اولین تجربه سینمایی مجید اسماعیلی است که علی طالب‌آبادی فیلمنامه آن را نوشته و محمدرضا شفیعی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «اگر ناگهان پرنده‌ها به پرواز درآمدند، یعنی دشمن پشت بوته‌هاست، اما اگر پرنده‌ای پرید شاید پی دانه‌ای می‌رود. جنگجویان خطاکار تنها به پیروزی فکر می‌کنند پس بدیهی است که به سمت هر جنبشی پشت بوته‌ها یورش می‌برند، اما جنگجویان خردمند که حواس، درک و عکس‌العمل‌شان را یکپارچه کرده‌اند تفاوت پروازهای دسته جمعی و تنها را می‌دانند. آنها آگاهی بر نشانه‌ها را طی آموختن «آئین دلاوری» زیست کرده و می‌دانند موقعیت پس از پیروزی مهم است نه پیروز شدن.»