به گزارش پارس به نقل از مشرق، انوشیروان ارجمند بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون به دلیل عارضه قلبی در بخش آی سی یو یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است. خانواده این هنرمند از مردم خواستند برای حال انوشیروان ارجمند دعا کنند.

محمد سرافراز، رییس سازمان صدا و سیما پس از اطلاع از بستری شدن انوشیروان ارجمند در یکی از بیمارستان‌های تهران، مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما را مامور بررسی آخرین وضعیت درمانی او کرد.

سید تقی سهرابی مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما که عصر امروز به ملاقات انوشیروان ارجمند رفته بود در گفت‌وگویی با ایسنا درباره آخرین وضعیت درمانی وی خاطرنشان کرد: پس از دیدار با خانواده آقای ارجمند با پزشکان و رییس بیمارستان نیز دیدار داشتیم و آن‌ها اعلام کردند که تمام تلاش خود را خواهند کرد تا وضعیت سلامتی آقای ارجمند به حالت نرمال درآید. خانواده ایشان از جمله آقایان داریوش ارجمند و برزو ارجمند نیز در کنار ایشان بودند و از مردم خواستند برای بهبودی ایشان دعا کنند.

او گفت: از آنجا که آقای انوشیروان ارجمند در استراحت مطلق بودند نخواستیم مزاحم ایشان شویم و در ملاقاتی کوتاه سلام دکتر سرافراز را به ایشان رساندیم. 
 
به گزارش مشرق، انوشیروان ارجمند متولد ۲۷ مهر ۱۳۲۰ در زاهدان برادر بزرگتر داریوش ارجمند بازیگر ایرانی است. وی پدر برزو ارجمند و بهار ارجمند بازیگران ایرانی است. انوشیروان ارجمند از اواخر دهه ۴۰ به عنوان بازیگر و کارگردان تئاتر در مشهد فعالیت خود را آغاز کرد.
 
در کارنامه این بازیگر، بازی در مجموعه‌های «مختارنامه»، «امام علی»، «روزی روزگاری» و فیلم‌های سینمایی «دوئل»، «قاعده بازی» و «محیا» دیده می‌شود.