به گزارش پارس به نقل از کیهان، پس از چند ماه جنجال بر سر نمایش یک فیلم تبلیغاتی کودتای ضدملی سال 88 ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته به طور رسمی اعلام کرد که این فیلم از گردونه اکران سینما خارج شده است و تا انجام اصلاحات وارده، رنگ پرده را نخواهد دید. 
این فیلم که به عنوان بیانیه سینمایی گروه‌های سیاسی نامشروع و ضدملی و سردمداران کودتا علیه رأی مردم در سال 88 شناخته می‌شود، به اهرم فشار جریان شبه اصلاحات علیه وزارت ارشاد تبدیل شده بود. این گروه‌ها از این طریق قصد داشتند راه را برای تولید و نمایش آثار مشابه هموار نمایند. این اهرم اما با پا درمیانی کمیسیون اصل 90 و کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بالأخره شکسته شد. 
به این ترتیب و با خروج فیلمی که نماد «عصبانیت» علیه ایستادگی مردم ایران در برابر فتنه سال 88 بود، حیثیت سینمای ایران در برابر منفعت‌طلبی جریان‌های سیاسی غربگرا حفظ شد.
نکته قابل تأمل این است که رسانه‌های ضدایرانی و معاند نظام، طی ماه‌های اخیر فضاسازی‌های زیادی در حمایت از فیلم مذکور انجام دادند. این فیلم همچنین با وجودی که فاقد ارزش‌های سینمایی و هنری است، به خاطر نمایش تصویری غیرواقعی و منفی از کشور ایران، در جشنواره فیلم برلین به نمایش درآمده بود.