به گزارش پارس ؛ سیدمحمدحسین میرمحمدی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم پیرامون عملکرد 10 ساله عزت‌الله ضرغامی در رسانه ملی اظهار داشت: صدا و سیما در دوره ده ساله اخیر، رشد کمی و کیفی مناسبی را تجربه کرده و علی‌رغم محدودیت‌ها و اعتبارات اندکی که به صداوسیما تخصیص یافته است، آقای ضرغامی تلاش کرد که جایگاه صداوسیما خصوصا در بُعد بین‌المللی ارتقا یابد.

وی با تاکید بر این‌که حرکت رسانه ملی در دوره مدیریت ضرغامی رو به جلو و قابل قبول بوده است، در خصوص عملکرد صداوسیما در بزنگاه‌های مهم و رویدادهای مهمی همچون فتنه 88 تصریح کرد: صداوسیما تلاش کرده است که ماموریت‌های خود را در راستای فرامین مقام معظم رهبری و مطالبات مردم انجام دهد. با توجه به حساسیت‌های عموم مردم و جامعه، صداوسیما در این دوره سعی کرد که این کار را به درستی انجام دهد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ادامه داد: با توجه به این‌که ماموریت صداوسیما یک ماموریت عام و فراگیر است، این نهاد سعی کرده است که این ماموریت‌ها را ضمن تاکید و توجه به حساسیت‌های جامعه به نتیجه مطلوب برساند. فکر می‌کنم صداوسیما در این مقاطع و شرایط خاص، توانسته وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

میرمحمدی در واکنش به هجمه‌های برخی جریان‌های سیاسی به عملکرد رسانه ملی در سال‌های اخیر گفت: علت این هجمه‌ها را باید از هجمه‌کنندگان پرسید اما ارزیابی من این است که آقای ضرغامی موضع‌گیری جناحی در صداوسیما نداشته و از اتخاذ چنین رفتاری پرهیز کرده است.

وی با تاکید بر این‌که صداوسیما توانسته است از موضع‌گیری‌های جناحی دوری کند، یادآور شد: رسانه ملی در سال‌های اخیر توانست وضعیت اعتدال را حاکم کرده و آن را توسعه دهد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به تولید و پخش برنامه‌هایی همچون مناظره‌ها، پایش، نگاه یک، شناسنامه، دیروز امروز فردا و... تصریح کرد: این برنامه‌ها نشان‌دهنده این است که این سازمان مهم توانسته است ماموریت‌های خود را به نتیجه مطلوب برساند و به موفقیت دست یابد.